برنامه «هشتگ» با اجراى حسین رفیعى به زودى روى آنتن شبکه دوم سیما مىرود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «هشتگ» به طراحى و تهیه کنندگى رضا سبحانى و اجراى حسین رفیعى به زودى روى آنتن شبکه دوم سیما مىرود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «هشتگ» به طراحى و تهیه کنندگى رضا سبحانى و اجراى حسین رفیعى به زودى روى آنتن شبکه دوم سیما مىرود., شبکه دو, «, هشتگ, رضا سبحانى, حسین رفیعى,این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى مى پردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد، مخاطب «هشتگ» طیف گستردهاى از جامعه ایرانى است که امروزه از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى استفاده میکنند.
برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخشهاى مختلفى از جمله گفتگوى استودیویى با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتمهاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهاى اینفوگرافى است.
«هشتگ» تلاش دارد تا با ارایه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند .
در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.
«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.
انتهای پیام/
این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى مى پردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد، مخاطب «هشتگ» طیف گستردهاى از جامعه ایرانى است که امروزه از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى استفاده میکنند.
, این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى مى پردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد، مخاطب «هشتگ» طیف گستردهاى از جامعه ایرانى است که امروزه از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى استفاده میکنند.,برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخشهاى مختلفى از جمله گفتگوى استودیویى با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتمهاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهاى اینفوگرافى است.
, برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخشهاى مختلفى از جمله گفتگوى استودیویى با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتمهاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهاى اینفوگرافى است.,«هشتگ» تلاش دارد تا با ارایه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند .
, «هشتگ» تلاش دارد تا با ارایه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند .,در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.
, در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است. ,«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.
, «هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه