اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگان:

حضرت خدیجه بانویی تاثیرگذار و الگویی کامل برای زنان است

حضرت خدیجه بانویی تاثیرگذار و الگویی کامل برای زنان است
موسوی، مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگان گفت: حضرت خدیجه بانویی تاثیرگذار و الگویی کامل برای زنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده زهرا موسوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: حضرت خدیجه کبری(س) بانویی تاثیرگذار و الگویی کامل از کرامت انسانی و مادری مهربان برای تمام زنان بشریت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: ویژگی های بردباری، صبر و استقامت، اخلاق نیک و حسنه، ایثار و بخشش و از همه مهمتر یاری صادق، با بصیرت، حامی و پشتیبانی از پیامبر(ص)، مقام ام المومنین خدیجه کبری را بالا و بلند ساخت.

,

موسوی گفت: حضرت خدیجه کبری (س) همه ثروت خود را در راه نشر اسلام به کار گرفت.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان کنگان تصریح کرد: او حامی و یاور راستین رسول مکرم اسلام (ص) برای پیشبرد دین توحید محسوب می شد و آرام بخش و تسلی دهنده ی پیامبر اکرم (ص) بود.

,

وی افزود: این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای جامعه بشریت خصوصا زنان می باشد.

,

موسوی افزود: آن حضرت با ایثار و گذشت تمام ثروت و دارایی خود را در راه رشد اسلام خرج کرد و بیست و چهار سال همراهی با رسول خاتم (ص) و دین توحید شرافت و پاکی او را نشان داد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: بانوان و دختران مسلمان جهان به­ ویژه ایران اسلامی باید با تاسی به حضرت خدیجه (س)، ولایتمداری و دفاع همه جانبه از اسلام و قرآن را مدنظر قرار داده و خدیجه وار در خط مقدم مبارزه با کفر، نفاق و فساد که امروز در جبھه استکبار جھانی و ایادی مزدوران آنان و دفاع از انقلاب و دستاوردھای آن حضوری مستمر و موثر داشته در خط مستقیم و هدایتگرانه آن بزرگوار حرکت کند./ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه