اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد؛

شایعه سهمیه‌ی اعضای شورا برای تبدیل وضعیت/ تحصیل یا تجربه؟ مساله این است!

شایعه سهمیه‌ی اعضای شورا برای تبدیل وضعیت/ تحصیل یا تجربه؟ مساله این است!
اسوتچی گفت: شایعاتی در فضای مجازی به راه انداخته می‌شود که اعضای شورا برای تبدیل وضعیت‌ها سهمیه دارند که خوشبختانه همه اعضا اظهار بی اطلاعی کردند و به این دلیل شفافیت ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن اسوتچی در گفت‌وگو با آناج در خصوص سوالش از اعضای شورا درباره شایعه اعطای سهمیه تبدیل وضعیت به آنها اظهار داشت: در فضای مجازی شایعاتی به راه انداختند که برای اعضای شورا سهمیه تبدیل وضعیت داده‌اند که خوشبختانه بیشتر اعضا از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از این شایعات باید از ریشه این مسائل را خشکاند، گفت: شفافیت و بازهم شفافیت تنها راهکاری است که می‌تواند جلوی این شایعات را بگیرد، تن و بدن کارگران شهرداری هرروز می‌لرزد که آیا تبدیل وضعیت می‌شوند تا سرنوشت آنها چه می‌شود.

,

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به ضرورت تسریع تبدیل وضعیت‌ها عنوان کرد: شهرداری باید هرچه سریعتر با شفافیت کامل تبدیل وضعیت را انجام دهد، چیز محرمانه‌ای وجود ندارد و باید اعلام کنند که بر اساس این ضوابط افراد تبدیل وضعیت می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه کارگران سوال می‌پرسند اما جوابی دریافت نمی‌کنند، تصریح کرد:هرکسی هم یک مصاحبه می‌کند که شائبه ایجاد می‌کند که تنها راه جلوگیری از ابهامات و شائبه‌ها شفاف سازی است.

,

اسوتچی در پاسخ به این سوال که موضوع تحصیلات ممکن است حق برخی کارگران قدیمی را تضییع کند، یادآور شد: پیشنهاد من این بود که برآیندی از چهار مولفه تحصیلات، سابقه و تجربه و تخصص را برای کل کارگران و کارمندان اعمال کند بیش از 90 درصد تبدیل وضعیت‌ها به حق خواهد بود.

,

وی در پایان در خصوص تاثیر مثبت این چهار مولفه گفت: اگر تمام این مولفه‌ها در نظر گرفته شود بسیاری به حقشان می‌رسند اما اگر تنها تحصیلات و یا فقط تجربه را در نظر بگیرند به عده‌ای ظلم خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه