اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص ) کرمانشاه:

۸۰ درصد دانش آموزان کرمانشاهی بسیجی هستند

۸۰ درصد دانش آموزان کرمانشاهی بسیجی هستند
سرهنگ‬ محمد‬ رسول‬ اکبری گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان کرمانشاهی بسجی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ‬ محمد‬ رسول‬ اکبری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: ‏ به مناسبت هفته معلم برنامه‌هایی چون دیدار با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و نیز دیدار مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام شد.

وی همچنین از دیدار دانش آموزان بسیجی مجمع علوی و فاطمی و مدیران سازمان بسیج دانش آموزی استان با مدیر کل و معاونین و اهدای گل به آنها خبر داد و افزود: فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی نیز به مناسبت هفته معلم خون اهدا کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه دیدار فرماندهان حوزه‌های نواحی با رؤسای آموزش و پرورش و اهدای گل به آنها را از دیگر برنامه‌های هفته معلم دانست و بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان عضو بسیج هستند.

‏ اکبری خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا برای اجرای ویژه برنامه‌های هفته معلم محدودیت ایجاد کرد و تنها تقدیر از مدیرکل و معاونین انجام شد.

وی شاخص ترین برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی استان را برگزاری طرح یاوران ولایت، راهیان نور، اردوی جهادی و طرح هجرت دانست و گفت: درصدد ارتقا و کیفی سازی برنامه‌های طرح شهید بهنام محمدی در سطح استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه