اخبار داغ

مسئول امور زائران و اطعام رضوی در استان:

۴۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان بین محرومان قزوینی توزیع می‌شود

۴۰ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان بین محرومان قزوینی توزیع می‌شود
مسئول امور زائران و اطعام رضوی استان قزوین گفت: در راستای مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین تهیه و بین افراد شناسایی شده توسط خادمیاران توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان الله باقری در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره اقدامات نمایندگی آستان قدس در ماه رمضان اظهار کرد: هم اکنون دفتر آستان قدس رضوی براساس دعوت رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی در آشپزخانه امامزاده سلطان سید محمد استان قزوین نسبت به تهیه غذای گرم اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: باتوجه به کانون‌های سطح استان خادمیاران در مناطق مختلف از جمله طارم، الموت، آوج، کوهین، بشاریات، و البرز اقدام به شناسایی محرومین نموده که این افراد تحت پوشش بهزیسیتی و کمیته امداد قرار ندارند.

,

, ,

 

,

مسئول امور زائران و اطعام رضوی استان قزوین ابراز کرد: براساس این طرح در ماه مبارک رمضان 40 هزار پرس غذای گرم طبخ و 50 درصد این غذاها توسط کمیته امداد و 50 درصد نیز توسط خادمیاران توزیع می‌شود.

,

وی درباره نحوه توزیع این غذاها عنوان کرد: خادمیاران با اطلاعاتی که جمع آوری کردند در هر محل، شهرستان و دهستان غذاها را تحویل گرفته و در اختیار افراد شناسایی شده قرار می‌دهند.

,

 

,

این مقام مسئول بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان به‌صورت یک روز در میان ادامه داشته و در هر روز حدود هزار و 100 تا هزار و 200 پرس غذای گرم شامل مرغ و برنج تهیه می‌شود.

,

, ,

وی در پایان عنوان کرد: برای این طرح هفت تن برنج، هفت تن گوشت، یک تن روغن، 500 کیلوگرم ادویه جات و مخلفات تهیه شده و مجموع هزینه‌های آن نزدیک به 200 تا 210 میلیون تومان برآورد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه