اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان:

تصمیم‌گیری درباره آغاز مسابقات فوتبال به آینده موکول شد/ آغاز فعالیت ورزش‌های انفرادی در شهرهای سفید

تصمیم‌گیری درباره آغاز مسابقات فوتبال به آینده موکول شد/ آغاز فعالیت ورزش‌های انفرادی در شهرهای سفید
سلطانی فر گفت: پس از صحبت با وزیر بهداشت به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان شروع لیگ برتر را اعلام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست ستاد مبارزه با شیوع کرونا در ورزش با اشاره به مصوبه هجدهمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: این مصوبه به باشگاه‌های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیرگروهی هستند که ارتباط فردی زیادی ندارند، در 132 شهر سفید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه فعالیت را از 16 اردیبهشت ماه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی رشته‌های دوچرخه‌سواری، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، برخی رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، وزنه‌برداری و بولینگ را از جمله رشته‌هایی اعلام کرد که فعالیت‌های‌شان در شهرهای که وضعیت آنها در مورد شیوع کرونا سفید اعلام شده، مجاز است.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تصمیم‌گیری پیرامون رقابت‌های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال فعلاً امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: درباره فوتبال به صورت ویژه با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مفصل صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان شروع لیگ برتر را اعلام کنیم و تصمیم‌گیری در این خصوص به زمانی بین 20 تا 25 اردیبهشت ماه موکول می‌شود. هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به وضعیت غیرقابل پیش‌بینی ویروس کرونا، نمی‌تواند زمان آغاز مسابقات را اعلام کند.
,
 
,
سلطانی‌فر گفت: کشورها تصمیمات مختلفی درباره رقابت‌های فوتبال اتخاذ کردند. برخی از کشورهای اروپایی کلاً تعطیل و برخی هم تمرینات را به صورت گروه‌های کوچک دو تا چهار نفره و شش نفره آغاز کردند و برخی کشورهای همسایه از جمله عمان و کویت که درگیر لیگ قهرمانان نیستند، مسابقات را به مرداد و شهریور موکول کردند.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هنوز تصمیمی را ابلاغ نکردند و خبرهای منتشرشده گمانه‌زنی‌های رسانه‌های عربی است و فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط مختلف برای تصمیم‌گیری در این خصوص است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه