اخبار داغ

استاندار اردبیل خبرداد؛

ارائه تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی نیمه تمام / واحد تولید داروی گیاهی در اردبیل راه اندازی می شود

ارائه تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی نیمه تمام / واحد تولید داروی گیاهی در اردبیل راه اندازی می شود
بهنام جو استاندار اردبیل از ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی نیمه تمام توسط بانک سپه خبرداد و گفت: با ارائه این تسهیلات واحدهای تولید داروی امید فارمد و واحد جوجه کشی آرتا جوجه با اشتغالزایی 670 نفر پاییز امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به دیدار با مدیر عامل بانک سپه اشاره کرد و گفت: در این دیدار قرار شد توسط این بانک تسهیلاتی در راستای تحقق جهش تولید در کشور به واحدهای تولید استان اردبیل ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

استاندار اردبیل با بیان اینکه در فاز اول، این تسهیلات به واحد های تولیدی داروی امید فارمد و آرتاجوجه توسط بانک سپه ارائه خواهد شد، گفت: واحد جوجه کشی آرتا جوجه با پیش بینی تولید ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد تخم مرغ و یک میلیون و ۵۰۰ هزار مرغ گوشتی با اشتغالزایی برای ۱۷۰ نفر در پاییز سالجاری به بهره برداری می رسد.

,

وی افزود: شرکت تولید داروی امید فارمد نیز با ظرفیت ۳۰ هزار تن دارو و دمنوش و با اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر در فاز اول شهریورماه به بهره برداری می رسد.

,
بهنام جو گفت: تلاش می کنیم با جذب اعتبارات مورد نیاز این واحدها از محل تسهیلات بانکی، روند اجرای طرح های نیمه تمام تولیدی در استان سرعت بگیرد.
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه