اخبار داغ

راز سفر استاندار بوشهر به پارس جنوبی!

راز سفر استاندار بوشهر به پارس جنوبی!
استاندار مسئولیت دفاع از حقوق مردم استان بوشهر را بر عهده دارد و می‌طلبد وقتی شخصی به نمایندگی از مردم از شرکت‌های نفتی و گاز مستقر در استان مطالبه ای می‌کند، استاندار نیز باید چنین مطالبه گری را ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ استاندار بوشهر در سفری که در سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری به عسلویه داشت با حضور در جمع مدیران و کارکنان پارس جنوبی، از همکاری مدیران این صنایع درزمینه ی مقابله با کرونا قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

استاندار بوشهر گفت: باهمت مدیران و کارکنان پارس جنوبی، تولید در پارس جنوبی در زمان شیوع کرونا متوقف نشد.

,

گراوند هدف از سفر خود به عسلویه را شنیدن آخرین گزارش‌ها در مورد مقابله با کرونا در این منطقه عنوان کرد و گفت: گزارش‌های امیدبخش از مدیران منطقه پارس جنوبی در مورد مقابله با کرونا دریافت کردم.

,

اما رفتن استاندار به عسلویه و قدردانی از مدیران و کارکنان پارس جنوبی در مبارزه با کرونا به همین‌جا ختم نمی‌شود.

,

ابراهیم رضایی منتخب مردم دشتستان در ۱۶ فروردین‌ماه سال جاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاداتی از بی‌توجهی صنایع نفت و گاز استان بوشهر به مردم این استان اظهار داشت: شمال تا جنوب استان صنایع نفت و گاز خیمه زده اند اما خیر خاصی از این ها به مردم نمی‌رسد و پیوستی برای مسئولیت اجتماعی آن‌ها وجود ندارد و پاسخگوی مردم استان بوشهر نیستند.

,

رضایی افزود: وزارت نفت در استان بوشهر حتی یک بیمارستان درست‌وحسابی ندارد. این روزها حتی بیماران کرونایی خودشان را هم به بیمارستان‌های دولتی انتقال می‌دهند و از عسلویه به بوشهر اعزام می‌شوند ولی در استان‌ها و مناطق دیگر عملکرد نفت متفاوت‌تر از وضعیتی است که در استان بوشهر می‌بینیم.

,

منتخب مردم دشتستان افزود: نسبت به عملکرد وزارت نفت در استان بوشهر در حوزه مبارزه با کرونا نه‌تنها گلایه و انتقاد بلکه اعتراض داریم.

,

این سخنان رضایی با موجی از استقبال مردمی و رسانه‌ای روبرو شد و به دنبال آن مردم در انتظار پاسخگویی مدیران پارس جنوبی بودند.

,

بعد از ادعای هزینه ۳۰ میلیارد تومانی پارس جنوبی در مقابله با کرونا، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت هنوز مبلغی به‌حساب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واریز نشده است.

,

کشمیری افزود: صحبت‌ها و مذاکراتی را در این زمینه داشته‌ایم و نامه‌ای نیز زدیم برای اینکه کمک‌ها را دریافت کنیم و آن‌ها هم از ما شماره‌حساب گرفتند که مبالغ را واریز کنند.

,

به دنبال مصاحبه منتخب مردم دشتستان و توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی استاندار بوشهر در حمایت از اقدامات پارس جنوبی راهی عسلویه شده و با حضور در جمع مدیران و کارکنان پارس جنوبی از آن‌ها قدردانی کرد.

,

نکته قابل توجه این است که استاندار مسئولیت دفاع از حقوق مردم استان بوشهر را بر عهده دارد و می‌طلبد وقتی شخصی به نمایندگی از مردم از شرکت‌های نفتی و گاز مستقر در استان مطالبه ای می‌کند، استاندار نیز باید چنین مطالبه گری را ادامه دهد.

,

نتیجه سکوت مسئولان استانی در برابر کوتاهی‌های وزارت نفت که سال‌ها در نقاط مختلف استان استقرار دارند اکتفا به حداقل انجام مسئولیت اجتماعی خود در برابر مردم است.

,

مردمی که سال‌ها با عوارض مختلف استقرار شرکت‌های نفتی و پالایشگاه‌های گازی دست‌وپنجه نرم می‌کنند ولی کمترین سهم را در کمک‌های وزارت نفت داشته‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه