اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار:

«فضای مجازی» بستر مناسبی برای برگزاری «مسابقات مجازی قرآنی» در ماه رمضان است

«فضای مجازی» بستر مناسبی برای برگزاری «مسابقات مجازی قرآنی» در ماه رمضان است
حبیب شهنوازیان از برگزاری مسابقه مجازی قرآنی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی شهرستان بهار در ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار که به تازگی سکاندار این اداره شده، در اولین قدم فرهنگی خود با توجه به شرایط خاص کشور در شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزری مسابقه مجازی قرآنی در ماه مبارک رمضان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

حبیب شهنوازیان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: با توجه به شرایطی که در کشور و شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا حاکم است تصمیم گرفتیم از طریق فضای مجازی که همگان به آن دسترسی دارند، اقدام به برگزاری مسابقه قرآنی کنیم.

,

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی افزود: شرایط خاص کشور باعث شد که ارتباطات، بیشتر به سمت فضای مجازی کشیده شود و سهل الوصول بودن آن باعث شد که ظرفیت های بیشتری از این فضا برای ما مشخص شود.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در تشریح جزئیات مسابقه قرآنی عنوان کرد:: هماهنگی های لازم با مراکز قرآنی شهرستان و مجموعه خبری نشاط شهر صورت گرفت تا این مسابقه با صورت حداکثری برگزار شود.

,

شهنوازیان ادامه داد: مسابقه مجازی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه کودکان در سه رشته مصحف خوانی در سنین ۵ الی ۶ سال، روخوانی و تجوید ویژه گروه سنی ۷ الی ۹ سال و قرائت قرآن ویژه سنین ۱۰ الی ۱۲ سال طراحی شده است.

,

وی همچنین درباره شرایط مسابقه گفت: افراد با تهیه کلیپ سه دقیقه ای از فرزندان خود و ارسال برای آیدی تلگرامی https://t.me/neshate_shahr در بازه زمانی ۱۰ الی ۲۵ ماه مبارک رمضان با رعایت شرایط لازم همچون صحت قرائت، صحت قرائت تجوید و صوت و لحن در گروه های سنی مختلف می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

,

شهنوازیان زمان اعلام نتایج مسابقه مجازی قرآنی را عید سعید فطر و پس از داوری آثار ارسالی بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه