اخبار داغ

نامه 8 هزار خانواده اعضای گرفتار منافقین به رئیس دولت آلبانی

نامه 8 هزار خانواده اعضای گرفتار منافقین به رئیس دولت آلبانی
پویش امضای خانواده ها خطاب به دولت آلبانی بیش از 1000 بار به اشتراک گذاشته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمعی از خانواده های تهرانی اعضای گرفتار در فرقه تروریستی رجوی در آلبانی، در پیامی خطاب به ادی راما رئیس دولت این کشور، خواستار پاسخ به بیش از 8000 امضاکننده طومار “درخواست از دولت آلبانی که به خانواده ها اجازه بدهد تا با عزیزانشان در اردوگاه مجاهدین خلق ارتباط داشته باشند” شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
متن این پیام به شرح زیر است:
,
آقای ادی راما
,
رئیس دولت جمهوری آلبانی
,
همانطور که حتما در جریان هستید پویشی برای جمع آوری امضا خطاب به دولت و وزارت امور خارجه شما در جریان است که در پایان روز دوازدهم بیش از 8000 امضا از سراسر جهان داشته و بیش از 1000 بار به اشتراک گذاشته شده است.
,
سازمان مجاهدین خلق مدعو خاک کشور شما و تحت حمایت دولت شما می باشد. اما فرزندان بی گناه ما اسیر دست این فرقه تروریستی هستند و به لطف دولت شما هیچگونه راه ارتباطی با دنیای خارج خصوصا با خانواده و دوستان ندارند.
,
سؤال ما خانواده های دردمند و رنج کشیده اینست که تا کی می خواهید به این وضعیت ادامه دهید؟ تا کی می خواهید پدران و مادران سالخورده را از ارتباط با فرزندانشان محروم نگاه دارید؟ تا کی می خواهید این تهدید امنیتی برای خود و کل اروپا را در خاک آلبانی و علیه عالی ترین مصالح ملت خود حفظ نمایید؟ تا کی می خواهید هیچگونه کنترلی بر آنچه که در اردوگاه مجاهدین خلق می گذرد نداشته باشید؟ آیا از میزان شیوع بیماری کرونا در این اردوگاه که تهدیدی برای مردم آلبانی است باخبر هستید؟ فرزندان ما قرار است برای منافع چه کسانی و تا چه زمانی اسیر دست تروریست ها باشند؟
,
این پویش همچنان ادامه دارد تا پاسخی از جانب شما دریافت شود. بد نیست سری به لینک زیر زده و اگر اختیار امور اجرایی کشور خود را دارید حداقل واکنشی از خود نشان دهید.
,
http://chng.it/GCPbBfFPGr
,
بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستیم.
,
جمعی از خانواده های تهرانی
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه