اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان زنجان:

تصمیم‌گیری برای اعزام زائران به عتبات عالیات به بعد از ماه رمضان موکول شد

تصمیم‌گیری برای اعزام زائران به عتبات عالیات به بعد از ماه رمضان موکول شد
ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: تصمیم‌گیری در زمینه اعزام زائران به عتبات عالیات به بعد از ماه رمضان موکول شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در حال حاضر سفرهای عتبات عالیات از سوی دو کشور ایران و عراق لغو شده است و هیچ برنامه‌ای از سوی سازمان مرکزی در این زمینه ارائه نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه ادامه سفرهای عتبات عالیات بستگی به شرایط ایران و عراق در خصوص بیماری کرونا دارد، خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم در این زمینه از سوی سازمان حج و زیارت انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: در صورت اعزام زائران به عتبات عالیات پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید دو کشور باید مورد توجه بوده و زائران بر اساس آن اعزام شوند.
,
 
,
مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه تصمیم‌گیری در این زمینه به بعد از ماه رمضان موکول شده است، افزود: ثبت‌نام عتبات عالیات در حال حاضر امکانپذیر نیست.
,
 
,
احدی یادآور شد: افرادی که به صورت خودسر اقدام به ثبت‌نام زائران می‌کنند دارای مجوز سازمان حج و زیارت نبوده و به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: باید مردم مراقب چنین کاروان‌های غیر مجاز بوده و عواقب جانی و مالی ثبت‌نام در این کاروان‌ها را بپزیرند چرا که سازمان حج و زیارت هیچ نقشی در این ثبت‌نام‌ها ندارد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: برای ادامه اعزام به عتبات عالیات باید پروتکل‌های بهداشتی دو کشور و وزارت بهداشت مورد توجه باشد که تا کنون اجازه‌ای در این زمینه صادر نشده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه