اخبار داغ

فرماندارتبریز مطرح کرد؛

استفاده از خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی، به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی

استفاده از خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی، به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی
مهدوی گفت: شهرستان تبریز از نظر وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در قسمت نارنجی حضور دارد بدین معنی که نه وضعیت عادی است و نه درحالت حاد و شدید به سر می‌بریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مهدوی فرماندار تبریز در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا استفاده از ماسک و به تبع آن دستکش در ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اجباری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

افزایش آمار مبتلایان در تبریز

, افزایش آمار مبتلایان در تبریز,

وی بابیان اینکه 80 درصد جامعه فاصله‌گذاری هوشمند را  رعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام  سازمان‌های متولی آمار ابتلا به کرونا در شهر تبریز از دیروز روند افزایشی به خود گرفته است، بنابراین بر عموم مردم لازم و ضروری است که تمهیدات بهداشتی را جدی گرفته و از حضور در اماکن پرخطر و شلوغ به جد پرهیز کنند.

,

مهدوی علت افزایش آمار ابتلا به کرونا در تبریز را غربالگری‌های مجدد اعلام کرد و گفت: بخشی از مبتلایان جدید از غربالگری‌های مجدد شناسایی شدند و بخشی دیگر مربوط به افرادی می‌شود که پروتکل‌های بهداشتی را در بیرون از منازل خود رعایت نمی‌کنند.

,

ورود جدی سازمان صمت برای نظارت بر بازار

, ورود جدی سازمان صمت برای نظارت بر بازار,

فرماندار تبریز نظرات جدی سازمان صمت بر بازار را از دیگر مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز دانست و عنوان کرد: سازمان صمت استان موظف شده تولیدکنندگان اقلام پزشکی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را با نهادهای خدمات ده مانند اتوبوسرانی و تاکسیرانی ارتباط دهد تا این سازمان‌ها در تهییه اقلام بهداشتی با مشکلی مواجه نشوند، همچنین موظف شده برای نظارت بر بازار به صورت جدی وارد شود، نوعی گزارش کار برای اصناف درنظر گرفته شده که هر بازرسی که دوباره به واحد صنفی مراجعه کند بتواند گزارش بازرس قبلی را مطالعه کند.

,

هرگونه اتراق و تجمع ممنوع!

, هرگونه اتراق و تجمع ممنوع!,

وی با اشاره به ادامه تعطیلی مشاغل پر ریسک تاکید کرد: رستوران‌ها و غذاخوری ها می‌توانند به صورت بیرون بر ارائه خدمات کنند، ولی باشگاه‌های ورزشی و فرهنگی همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، هرگونه اتراق و تجمع و صرف غذا در مناطق تفریحی و گردشگری مانند عینالی تبریز ممنوع است، تاکسی ون‌های منطقه گردشگری عون بن علی تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

,

وضعیت نارنجی تبریز از نظر ابتلا به کرونا

, وضعیت نارنجی تبریز از نظر ابتلا به کرونا,

مهدوی با بیان اینکه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مانند،اتوبوس‌های(BRT) و قطار شهری(مترو) از شنبه از سر گرفته خواهد شد گفت: ارائه خدمات این شرکت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است، استفاده از ماسک و دستکش در ناوگان حمل‌ونقل عمومی اجباری است. شهرستان تبریز از نظر وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در قسمت نارنجی حضور دارد بدین معنی که نه وضعیت عادی است و نه درحالت حاد و شدید به سر می‌بریم.

,

ورود به بازار مسقف به شرط استفاده از ماسک و دستکش

, ورود به بازار مسقف به شرط استفاده از ماسک و دستکش,

فرماندار تبریز بازار مسقف تبریز و پاساژها را جزو مناطق خطرناک توصیف کرد و عنوان داشت: به علت عدم جریان مناسب هوا در محیط‌های بسته مانند بازار مسقف تبریز و مراکز خرید و پاساژها، بزرگترین نگرانی ما شیوع این ویروس در این اماکن است، تدابیری انجام شده تا هرکس وارد بازار مسقف تبریز می‌شود، باید از ماسک و دستکش استفاده کند.

,

ادارات از شیوه غیرحضوری استفاده کنند

, ادارات از شیوه غیرحضوری استفاده کنند,

وی تصریح کرد: هر اداره موظف است فردی را به عنوان رابط ستاد مقابله با کرونا معرفی کند تا هم  از مصوبات ستاد مطلع شود و هم در هماهنگی امور به کار گفته شوند،  سازمان‌ها و ادارات می‌توانند، برای جلوگیری از تجمع مراجعین از شیوه‌های الکترونیکی و غیر حضوری استفاده کنند تا شاهد تجمع افراد در ادارات نباشیم، همچنین مصوبه استفاده از  یک سوم یا دوسوم برای حضور کارکنان همچنان پابرجاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه