اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل خبرداد؛

شور و شعف کاشانی ها در رزمایش کمک مومنانه /توزیع 700 بسته معیشتی در اردل

شور و شعف کاشانی ها در رزمایش کمک مومنانه /توزیع 700 بسته معیشتی در اردل
سید محمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت:اولین مرحله از توزیع بسته های غذایی در قالب رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبرگفت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر به راه انداختن رزمایش گسترده کشوری برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، خیرین شهرستان اردل روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشتند و با تمام توان وارد عرصه شدند که تاکنون کمک های بسیار خوبی جمع آوری شده است.

موسوی افزود: بر همین اساس تاکنون بالغ بر  700 سبد کالا شامل گوشت، برنج، روغن، حبوبات و ... به ارزش 280 میلیون تومان  تهیه  و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، در مرحله اول  رزمایش کمک مومنانه  بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در پایان با اشاره به اقدامات گروهای جهادی در ابتدای شروع کرونا تا کنون بیان کرد:هم اکنون 14 گروه جهادی در شهرستان اردل در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم می باشند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز, .,
,
, .,
,
,
,
, انتهای پیام/,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه