اخبار داغ

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی خبر داد

حذف تمام سیستم‌های گرمایشی نا ایمن در خراسان‌جنوبی تا مهرماه/ استخر دانش‌آموزی زیرکوه نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است استخر دانش‌آموزی زیرکوه نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است

حذف تمام سیستم‌های گرمایشی نا ایمن در خراسان‌جنوبی تا مهرماه/ استخر دانش‌آموزی زیرکوه نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است استخر دانش‌آموزی زیرکوه نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است
چاووشان گفت: ساخت و تجهیز استخر دانش‌آموزی شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی از جمله مصوبات سفر استاندار بوده که هم اکنون با بیش از 70% پیشرفت فیزیکی نیازمند بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمود چاوشان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی در حاشیه سفر به شهرستان زیرکوه و بازدید از پروژه‌های آموزشی این شهرستان با محمدحسین عربشاهی فرماندار زیرکوه دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی در این دیدار از حذف تمام سیستم‌های گرمایشی نا ایمن در سطح مدارس استان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
,
 
,
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی بیان کرد: در شهرستان زیرکوه هم اکنون 51 مدرسه با 160 کلاس درس فاقد سیستم‌های گرمایشی حرارت مرکزی است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات تا قبل از آغاز فصل سرما جشن حذف سیستم‌های گرمایشی غیر استاندارد را در شهرستان برگزار کنیم.
,
 
,
 30 درصد باقی مانده استخر دانش‌آموزی شهرستان زیرکوه نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است
,  30 درصد باقی مانده استخر دانش‌آموزی شهرستان زیرکوه نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است,  30 درصد باقی مانده استخر دانش‌آموزی شهرستان زیرکوه نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است,
 
,
چاووشان از تمامی پروژه‌های مصوبه استاندار خراسان‌جنوبی در شهرستان زیرکوه نیز بازدید کرد و گفت: ساخت و تجهیز استخر دانش‌آموزی شهرستان زیرکوه از جمله مصوبات سفر استاندار بوده که هم اکنون با بیش از 70% پیشرفت فیزیکی نیازمند بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با تخصیص اعتبار و حمایت استاندار شاهد راه‌اندازی این مجموعه ورزشی که اولین استخر شنای شهرستان زیرکوه است، باشیم.
,
 
,
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی بیان کرد: مدرسه 6 کلاسه در حاجی‌آباد و 2 کلاس درس در روستای زردان نیز از دیگر مصوبات سفر استاندار خراسان‌جنوبی است که مقدمات اجرایی هریک از این پروژه‌ها انجام شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه