اخبار داغ

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اعلام کرد؛

مبارزه با علف هرز در ۱۷ هزار هکتار از گندم زارهای میاندوآب

مبارزه با علف هرز در ۱۷ هزار هکتار از گندم زارهای میاندوآب
علی دیانتی گفت: تاکنون در سطح ۱۷ هزار و ۷۹۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان میاندوآب مبارزه با علف های هرز انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دیانتی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به مبارزه با علف های هرز، آفات و بیماریهای  محصولات زراعی مانند گندم، جو و کلزا در اراضی کشاورزی شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: تاکنون در سطح ۱۷ هزار و ۷۹۰ هکتار از مزارع گندم مبارزه با علف های هرز انجام گرفته که ۱۵ هزار و ۷۶۹ هکتار مربوط به علف های هرز پهن برگ و دو هزار و ۲۱ هکتار مربوط به علف های هرز کشیده برگ می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: همچنین در چهار هزار و ۵۳۳ هکتار از مزارع محصول جو نیز مبارزه با علف های هرز انجام گرفته که سه هزار و ۸۴۲  هکتار مربوط به علف های هرز پهن برگ و ۶۹۱ هکتار مربوط به علف های هرز کشیده برگ می باشد.

,

وی گفت: در ۴۴۸ هکتار از مزارع گندم این شهرستان به منظور مبارزه با بیماریهای گیاهی سمپاشی با قارچ کش ها انجام شده است.

,

دیانتی تصریح کرد: در سه هزار و ۸۳۲  هکتار از مزارع غلات میاندوآب نیز با آفت سن مادر مبارزه شده است که سه هزار و ۳۲۵ هکتار مربوط به مزارع گندم و ۵۰۷ هکتار مربوط به مزارع جو است.

,

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: در ۱۵۷ هکتار از مزارع کلزا نیز مبارزه با آفت شته مومی انجام گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه