اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خنداب:

ساخت ۳۸ واحد مسکونی برای اقشار کم برخوردار در خنداب/محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین سند افتخار بسیج سازندگی است

ساخت ۳۸ واحد مسکونی برای اقشار کم برخوردار در خنداب/محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین سند افتخار بسیج سازندگی است
آلودری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خنداب گفت: بسیج سازندگی شهرستان خنداب ساخت ۳۸ واحد مسکونی برای اقشار کم برخوردار شهری و روستایی شهرستان را با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد و اداره بهزیستی در دستور کار خود قرارداد که تا به امروز ۱۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل‌شده و ۲۸ واحد باقی‌مانده نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی به زودی به افراد تحویل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن آلودری، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی و محورهای فعالیتی این سازمان گفت: سازمان بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر هدایت گروه‌های جهادی و خدمت به اقشار محروم شکل گرفت و در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، اشتغال، عمران، فرهنگی، اقتصادی، تشکیل بنگاه‌های کوچک، کمک به اقشار محروم و روستاها فعالیت خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین رسالت بسیج سازندگی خدمت به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه است، گفت: رویکرد اصلی و محوری بسیج سازندگی در فعالیت‌های عمرانی محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته بخصوص روستاها است.

,

آلودری ادامه داد: بسیج سازندگی شهرستان خنداب ساخت ۳۸ واحد مسکونی برای اقشار کم برخوردار شهری و روستایی شهرستان را با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد و اداره بهزیستی در دستور کار خود قرار داد که تا به امروز ۱۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل شده و ۲۸ واحد باقی مانده نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی به زودی به افراد تحویل خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خنداب با بیان اینکه این حرکت گامی بلند در مسیر تأمین رضایت شهروندان و حمایت از اقشار آسیب پذیر است، تصریح کرد: سیاست و رویکرد بسیج سازندگی در تمام فعالیت‌های عمرانی کسب درآمد و سود نیست بلکه هدف اصلی خدمت رسانی و رفع محرومیت است.

,

وی به دیگر اقدامات عمرانی و محرومیت‌زدایی انجام شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ساخت یک باب خانه عالم با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی در روستای "مس‌علیا"، مرمت و بازسازی مسجد روستای "صالحی" با مشارکت اهالی روستا، بازسازی و رنگ آمیزی مسجد روستای "شهید" با مشارکت اهالی روستا و ساخت سرویس بهداشتی مسجد روستای "غینرجه" با همکاری اهالی روستا از دیگراقدامات انجام شده در عرصه محرومیت‌زدایی بوده است.

,

آلودری هدف از بازسازی و مرمت مساجد روستاها را انجام کارهای فرهنگی عنوان کرد و گفت: این مساجد علاوه بر استفاده برای عبادت کردن، جهت برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی معرفت شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اهالی روستاها در مقابل نقشه‌های شوم دشمن مسلح و مجهز ‌شوند.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت خنداب تصریح کرد: دیوار کشی مدرسه روستاهای "نعمیه" و "قلعه عباس‌ آباد" با همکاری بخشداری قره‌چای و اهالی روستا، بهسازی و رنگ آمیزی مدرسه روستای "محمدآباد" با همکاری بخشداری مرکزی از دیگر اقدامات انجام شده جهادگران بسیجی به عنوان بازوان توانمند نهادهای دولتی بوده است.

,

وی همچنین تکمیل ساختمان دیالیز بیمارستان "مهر" شهرستان را از دیگر پروژه‌های عمرانی انجام شده به همت جهادگران بسیجی عنوان کرد و گفت: این پروژه نیز با مشارکت شبکه بهداشت و خیرین شهرستان باهدف ارتقاء سطح بهداشت و درمان و کمک به بیماران شهرستان صورت پذیرفت.

,

آلودری افزود: اعزام ۲۰ تیم پزشکی به روستاهای محروم در بازه‌های زمانی مختلف و ویزیت رایگان بیماران و ارائه دارو با همکاری شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و کمک به بیماران بوده است.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خنداب به دیگر اقدامات انجام شده این سازمان در راستای رفع محرومیت و کمک به محرومان اشاره و خاطرنشان کرد: تهیه ۱۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر کدام ۲۰۰ هزار تومان با کمک خیرین، ۴ سری جهیزیه برای زوج‌های کم برخوردار به ارزش هر سری ۶۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد، تهیه تجهیزات منزل در قالب کمکهای خیرین از قبیل فرش، اجاق گاز و... برای خانواده‌های کم برخوردار بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان خنداب بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه