اخبار داغ

فرماندار عسلویه:

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان عسلویه توزیع‌ شد

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان عسلویه توزیع‌ شد
فرماندار عسلویه گفت: بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی باارزشی بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند در طرح کمک مؤمنانه شهرستان عسلویه توزیع‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،فرماندار عسلویه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه اظهار داشت: با همکاری سازمان منطقه ویژه و شورای راهبردی بیش از ۲۰۰۰ بسته باارزشی بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند در طرح کمک مؤمنانه شهرستان عسلویه توزیع‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

 عبدالنبی یوسفی افزود: با همکاری سمن‌ها، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی، اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند نموده و بسته‌های کمک معیشتی را به آن‌ها تحویل دادیم.

,

وی اضافه کرد: سپاه قرارگاه خاتم‌الانبیاء شهرستان عسلویه نیز در سه مرحله بسته‌های مواد غذایی را بین نیازمندان توزیع می‌کنند که مرحله اول با پخش ۴۰۰ بسته به اتمام رسید و در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر مراحل دیگر توزیع این بسته‌های کمک مؤمنانه انجام می‌پذیرد.

,

, ,

 یوسفی با تشکر از تلاشگران عرصه سلامت استان بوشهر و شهرستان عسلویه اظهار داشت: پیش‌بینی همه و رسانه‌ها تبدیل شدن عسلویه به کانون شیوع بیماری کرونا در جنوب کشور بود که خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه حوزه سلامت و همکاری تمامی نهادها و مردم، این پیش‌بینی به وقوع نپیوست و توانستیم جلوی این اپیدمی را بگیریم.

,

فرماندار عسلویه اذعان داشت: کرونا هنوز تمام نشده و مردم بازگشایی اصناف را دلیل بر پایان این بیماری تلقی نکرده، کماکان توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته و رعایت کنند.

,

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه ضمن تشکر از همه صنوف که با تعطیلی خودجوش کمک شایانی به پیشگیری از شیوع کرونا داشتند خاطرنشان کرد: همه صنوف موظف به ثبت‌نام در سامانه /salamat.gov.ir جهت دریافت کد فعالیت و دریافت پروتکل‌های بهداشتی ویژه صنف خود اقدام و رعایت فاصله‌گذاری اجماعی را در دستور کار قرار دهند.

,

اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با محوریت حمایت تغذیه‌ای گروه‌های آسیب‌پذیر در شیوع کووید ۱۹ و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند و با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، ناحیه بسیج خاتم‌الانبیاء سپاه، نمایندگان مدیران عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجتمع گاز، نیروی انتظامی، رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص)، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، بهزیستی شهرستان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری عسلویه برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه