اخبار داغ

تشدید بازرسی از صنوف حساس شهرستان جم در ماه مبارک رمضان

تشدید بازرسی از صنوف حساس شهرستان جم در ماه مبارک رمضان
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان و همه‌گیری ویروس کرونا در سطح کشور، بازدید بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت، بر صنوف مختلف تشدید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در حاشیه بازدید از صنوف حساس در شهرستان جم گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان و همه‌گیری ویروس کرونا در سطح کشور، بازدید بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت، بر صنوف مختلف تشدید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس, رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در حاشیه بازدید از صنوف حساس در شهرستان جم گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان و همه‌گیری ویروس کرونا در سطح کشور، بازدید بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت، بر صنوف مختلف تشدید شده است.,

احمد قاسمی با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان از اولویت‌های جدی است اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط با گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مربوطه بر روند تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت جدی داشته و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

,

وی اضافه کرد: شیرینی فروشی‌ها، نانوایی‌ها، مراکز توزیع آش و حلیم ازجمله صنوف حساس در ماه مبارک رمضان است که به‌صورت مستمر پایش می‌شوند و اخطاریه و آموزش‌های لازم نیز به متصدیان آن‌ها داده‌شده است.

,

قاسمی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت برای تمامی صنوف الزامی است افزود: صنوف پرخطری که دارای بار مراجعه بیشتری است، باید تمهیدات لازم جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در واحد صنفی خود را اجرایی کنند.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان در کمین مردم است تصریح کرد: عدم رعایت گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی صنوف و مردم می‌تواند باعث ایجاد بحران شود و حوزه سلامت را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کند.

,

قاسمی با تأکید بر پرهیز مردم از حضور در تجمعات و مکان‌های شلوغ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی صنوف، می‌توانند با شماره گویای 190 تماس گرفته و شکایت خود را ثبت کنند و کارشناسان ما نیز کمتر از 48 ساعت در محل حاضرشده و نسبت به رفع مشکل، اقدام خواهند کرد.

,

در این گشت مشترک ، احمد قاسمی رییس شبکه بهداشت و درمان جم، اکبر حسینی رییس اداره صمت و مجید ابراهیمی مسئول بهداشت محیط شهرستان از چند صنف حساس از جمله شیرینی فروشی،نانوایی، آش و حلیم فروشی و آرایشگاه مردانه بازدید کرده و برای صنوف متخلف نیز اخطاریه رفع نواقص صادر شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه