اخبار داغ

توزیع بیش از 2هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسیج میناب

توزیع بیش از 2هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه بسیج میناب
فرمانده سپاه میناب از برگزاری مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبرداد و گفت:در مرحله چهارم رزمایش۲۳۰۰بسته به ارزش ۶۹۰میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛اجرای طرح ملی کمک مومنانه در کشور و با حضور فعال سپاه پاسداران در انجام این طرح در بیشتر استان های کشور از جمله استان هرمزگان، بسیاری از نیازمندان شناسایی و بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سپاه پاسداران از زمان اجرای این طرح، حضوری فعال در شهرستان میناب داشته است و با همکاری مردم و خیرین و برخی از دستگاهها توانستند در سه مرحله برای نیازمندان بسته های معیشتی تهیه کنند و در میان آنها توزیع شود.

,

مرحله چهارم این رزمایش عصر امروز با تهیه بسته های معیشتی در بین روستاها و بخشهای این شهرستان با ۴۱ دستگاه خودرو در بین نیازمندان شناسایی شده در حال توزیع شدن است.

,

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار کرد: به امرمقام معظم رهبری اجرای رزمایش مواسات،همدلی وکمک مومنانه در شهرستان میناب چهارمرحله کمک مومنانه انجام شد.

,

وی افزود:مرحله اول این رزمایش ۱۴۱۳بسته معیشتی  به ارزش۲۱۲میلیون تومان، مرحله دوم۲۳۲۶بسته به ارزش۳۴۸٫۹۰۵سیصدوچهل هشت میلیون ونهصدوپنج هزارتومان بین نیازمندان توزیع شد.

,

فرمانده سپاه میناب ادامه داد: طی مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه۱۰۸۰بسته معیشتی به ارزش۱۶۱٫۹۴۵صدوشصت ویک میلیون ونهصدوچهل وپنج هزارتومان و در مرحله چهارم ۲۳۰۰بسته به ارزش ۶۹۰میلیون تومان که جمعا۷۱۱۹ بسته به ارزش ۱٫۴۱۲٫۸۵۰یک میلیارد و چهارصد دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان تهیه وبین نیازمندان توزیع گردید.

,

وی خاطرنشان کرد:این رزمایش در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت وبا توزیع بسته های معیشتی به یاری نیازمندان خواهیم شتافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه