اخبار داغ

عالم برجسته اهل سنت:

رزمایش کمک مومنانه بیانگر جایگاه رفیع سپاه و اعتماد عمومی به این نهاد است

رزمایش کمک مومنانه بیانگر جایگاه رفیع سپاه و اعتماد عمومی به این نهاد است
ماموستا خدایی عالم برجسته اهل سنت با اشاره به آغاز مرحله دوم کمک مومنانه از روز شنبه, گفت: حضور خیرین در این طرح و حجم کمک هایی که به دست مردم می رسد بیانگر جایگاه رفیع سپاه نزد مردم و اعتماد عمومی به این نهاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پر خیر و برکت رمضانبا اشاره بع آغاز اجرای مرحله دوم کمک مومنانه که قرار است از شنبه شروع شود، گفت: اجرای طرح بزرگ رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مرحله دوم با مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم توسط سپاه بیانگر جایگاه رفیع و اعتماد عمومی مردم به این نهاد مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, کُردتودی,
ماموستا خدایی ادامه داد: ایران اسلامی در مقابله با کرونا نسبت به خیلی از کشورها بهتر کار کرده، بنحوی که با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه نیست و این اتفاق در سایه بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در اهمیت به راه افتادن رزمایش مواسات و اطاعت از ایشان از سوی اقشار مختلف مردم رخ داد.
,
وی با اعلام اینکه مرحله اول این رزمایش در کرستان با بهترین شیوه ممکن انجام گرفت، اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش ۱۵ هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی با هدف کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند و با محوریت سپاه توزیع شد.
,
وی با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد امام حسن (ع) مرحله دوم رزمایش در سراسر کشور و به طبع در استان کردستان نیز اجرایی خواهد شد, ادامه داد: در مجموع در کل کشور ۷ میلیون بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان با همت سپاه و لبیک به فرمان رهبری در بین مردم توزیع می‌شود، اکنون نیز تلاش سپاه و بسیج در خدمت رسانی در جهت کمک به مردم و آسیب دیدگان در قالب رزمایش کمک مومنانه ارزنده و قابل تقدیر است.
,
ماموستا خدایی در ادامه اضافه کرد: امروز نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن حضور در صحنه دفاع از امنیت و دفاع از کشور و خنثی سازی توطئه دشمنان در دیگر عرصه های مورد نیاز سازندگی کشور، آمادگی و فعالیت قابل توجهی دارند.
,
امام جمعه بانه در پایان ضمن قدردانی از همت مردم ولایتمدار بانه و خیرین عزیز یادآور شد: تا پایان ماه مبارک رمضان "کمک مومنانه" ادامه خواهد داشت و بسته‌های حمایتی به صورت آبرومندانه در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه