اخبار داغ

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم:

کمک مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی، جلوه زیبای همدلی در جامعه است/ نیروهای مسلح در خدمت رسانی به مردم پیشرو هستند

کمک مومنانه و تهیه بسته‌های معیشتی، جلوه زیبای همدلی در جامعه است/ نیروهای مسلح در خدمت رسانی به مردم پیشرو هستند
مهدی عیسی زاده گفت: رزمایش کمک مومنانه و نیز تهیه بسته های معیشتی به صورت خودجوش توسط مردم، نمایش و جلوه زیبای همدلی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهمدر گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره)، فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود، اظهار کرد: سپاه علاوه بر آرامش بخشی در عرصه امنیت، در  بحران های مختلف مانند سیل و زلزله نیز در کنار مردم بوده و  به نقش خود ایفا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم افزود: سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از ارتشی و انتظامی در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز با ضدعفونی معابر، ایجاد بیمارستان ها، پست های کنترلی و بسته های معیشتی و کمک مومنانه به نقش خود به نحو احسن عمل کرده و امروز این ویروس منحوس رو به کاهش است.

,

وی با اشاره به موفقیت های کشور در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا و نیز شناسایی بیماران کرونایی، گفت: امروز ارسال ۴۰ هزار کیت تشخیصی از ایران به کشورهای اروپایی مانند آلمان مایه افتخار است.

,

عیسی زاده تصریح کرد: هر روز که می گذرد، ابعاد این فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود؛ بیشتر روشن و مشخص می شود و امروز عملا در همه زمینه ها اعم از نظامی، امنیتی، فرهنگی وخدماتی، بهداشتی، رفاه و…. به این فرمایش می رسیم.

,

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه و نیز تهیه بسته های معیشتی به صورت خودجوش توسط مردم، نمایش و جلوه زیبای همدلی در جامعه است، اظهار کرد: مردم در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه بدون توجه به حواشی و مشکلات اقتصادی، به صحنه آمده و هر آنچه در توان داشتند، فداکاری، ایثار، شکوه و عظمت خود را به دنیا نشان دادند.

,

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونایی در کشورهای داعیه دار فرهنگ مانند کشورهای اروپایی، شاهد هجوم مردم به فروشگاهها و خالی شدن قفسه ها بودیم، افزود: ولی در ایران عزیزمان، مردم ولایتمدار و نجیب ایران به صحنه آمده و هر آنچه در توان داشتند، در طبق اخلاص گذاشته و به یاری نیازمندان شتافته و همدلی و ایثار خود را مانند دوران دفاع مقدس نشان دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه