اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین:

نقطه حادثه خیز جاده قزوین به رشت اصلاح می‌شود

نقطه حادثه خیز جاده قزوین به رشت اصلاح می‌شود
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین رشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل جعفری در گفت‌وگو با صبح قزوین از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین رشت خبر داد و اظهار کرد: اصلاح این پیچ تند و خطرناک در نقطه مورد نظر تا حد قابل توجهی از حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: عملیات اصلاح این پیچ خطرناک به طول ۶۰۰ متر از اواخر سال ۹۸آغاز شده و تاکنون ۲۴۳ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی در این پیچ انجام شده و ۷۲۹ هزار مترمکعب تا پایان طرح باقی مانده است.

,

جعفری با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های امانی برای اصلاح پیچ مرگ هزینه شده است؛ گفت: حذف این پیچ و آزادسازی و شانه سازی حریم راه ضریب ایمنی این نقطه را تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد.

,

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین با اشاره به وجود پیچ قوس‌های حادثه خیز در جاده قدیم قزوین- رشت بیان کرد: با توجه به ضرورت اصلاح این نقاط برای کاهش ترافیک و تصادفات در آینده برای بهسازی و اصلاح آنها نیز اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه