اخبار داغ

چه کسی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان می شود؟

چه کسی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان می شود؟
متاسفانه در سال آخر دولت روحانی شاهد وقایعی هستیم که دل هر کسی را که دغدغه ی تعلیم و تربیت فرزندان این و مرز و بوم را دارد به درد می آورد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ متاسفانه در سال آخر دولت روحانی شاهد وقایعی هستیم که دل هر کسی را که دغدغه ی تعلیم و تربیت فرزندان این و مرز و بوم را دارد به درد می آورد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

پس از سال ها که آقای لواسانی با مدیریت ضعیفش فریاد اعتراض بسیاری از فرهنگیان را بلند کرده بود و از مدت ها قبل قرار بود برکنار شود حالا پس از برکناری او با لابی گری نماینده رد صلاحیت شده دشتستان و استانداری و انفعال مدیرکل آموزش و پرورش، وی به عنوان سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آ.پ استان حکم گرفته است.
چقدر مظلوم است این نهاد انقلابی و تربیتی و یادگار شهیدان رجایی و باهنر که افرادی مثل لواسانی بیایند مصادر امور را در آن به دست بگیرند.

,
,

, ,

آقای مدیر کل قطعا شما بیش از دیگران از پرونده ی آقای لواسانی اطلاع دارید! لواسانی همان کسی است که دستورداد بنر سخنان مقام معظم رهبری را در جلوی اداره آموزش و پرورش دشتستان پایین بکشند.

,

لواسانی همان کسی است که بدون اجازه فرهنگیان شریف دشتستان به صندوق تعاون متعرض شد و زمینی برای احداث خانه معلم خرید یا به گفته سعادت قرارداد بست که سرانجام با پیگیری معلمان و ورود بازرسی و دستگاه های اطلاعاتی قرارداد لغو و پول دوباره به صندوق تعاون برگردانده شد.

,

آقای مدیرکل اصلا شما با دیدگاه های لواسانی آشنایی دارید؟ کدام تفکر او با جایگاه پرورشی سازگاری دارد؟

,

لواسانی با مدیریت حزبی و جناحی ضعیفش، باعث شد تا بسیاری از مدیران توانمند و متعهد برکنار شوند و حتی بازنشست شوند. این اقدام کاملا سیاسی باعث ضربه اساسی به آموزش فرزندان دشتستانی شد.

,

لواسانی همان کسی است که معاونش سرمایه صندوق های تعاون را که امانتی در دست وی بود، به برخی بانک ها برد و وام هایی را که می بایست با ۱درصد کارمزد پرداخت شود با ۴درصد به متقاضیان فرهنگی داد که پس از اعتراض فرهنگیان دوباره به روال قبل برگشت.

,

, ,

حتی معاون مالی وی، با تشبیه منتقدین خود به حمار عملا به آن ها توهین نمود ولی وی همواره از این معاون مالی حمایت کرد.

,

وی به خاطر این خسارت ها و اقداماتش می بایست عذرخواهی می کرد، نه اینکه جناب مدیرکل به او جایگاه مقدس معاونت پرورشی استان را عطا کند.

,

آقای مدیر کل، کسی را به عنوان معاون پرورشی منصوب می کردی که حداقل ظواهر دینی را رعایت کند.

,

این فرد چگونه می تواند برای معلمان و مربیان و دانش آموزان الگو باشد؟ اکنون که با سال ها اعتراض و پیگری فرهنگیان شریف وی برکنار شده و دستش از ساحت تربیت فرزندان عزیز دشتستانی کوتاه شده، شایسته است که وی ارتقا یابد یا در محاکم پاسخ گو شود؟

,

شاید از مدیرکل که مدت ها مورد تحریم استاندار قرار داشته و با سفارش و لابی این و آن بر مسند ریاست نشسته و به دنبال مفری بوده تا خود را از این محاصره برهاند، انتظاری نباشد که بتواند در برابر لابی گری ها بایستد و مانع انتصاب نهایی لواسانی شود؛ ولی از دستگاه های نظارتی انتظار است تا دیر نشده جلوی این خسارت را بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه