اخبار داغ

پیوستن بازیگر فیلم "خروج" به پویش همدلی و کمک مومنانه

پیوستن بازیگر فیلم "خروج" به پویش همدلی و کمک مومنانه
مهدی فقیه گفت: برای نیازمندان هرکاری که از دستم بربیاید انجام می دهم، در این شرایط اقتصادی، به جز کسب ثواب، کمک به هم نوع، وظیفه هر فرد محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فقیه بازیگر شیرازی سینما و تلویزیون در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شیرازه ضمن اشاره به شرایط  اقتصادی حاکم بر کشور پس از شیوع بیماری کرونا بیان داشت: مردم ما مردم خوبی هستند و در این موقعیت همه باید این درک را داشته باشند که به خاطر وجود ویروس ناخوانده کرونا اقتصاد و معیشت مردم به خطر افتاده است، خیلی ها بیکار شده اند و وام یک میلیون تومانی دولت نیز گرهی از مشکلات باز نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه ,

 

,
, ,
 
,

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد همدلی و کمک به نیازمندان ابراز داشت: رهبر انقلاب هم در صحبت هایشان بر همدلی و دستگیری از نیازمندان تاکید کردند، من نیز از کسانی  که به قول ما شیرازی ها دستشان به دهنشان می رسد و وضع مالی خوبی دارند می خواهم که در این برهه گرفتاری و مشکلات به اقشار نیازمند کمک کنند. این بسته های معیشتی یک کار بسیار بزرگ و خوبی است اما یک بار صورت می گیرد، باید این گونه فعالیت ها بیشتر و مداومت داشته باشد. 

,

وی با توجه با اینکه شیوع ویروس کرونا هنوز به صورت کامل متوقف نشده است اظهار داشت: غفلت مردم از ویروس کرونا و نداشتن حساسیت بر روی مسائل بهداشتی بسیار بد است و مردم باید اطلاع داشته باشند که ما از قدیم ملتی همیشه تمیز و بهداشتی بوده ایم و کماکان باید فاصله اجتماعی و نکات پیشگیری از شیوع را رعایت کنند.

,

بازیگر فیلم خروج در پایان به پویش همدلی و کمک مومنانه پیوست و گفت: هرکاری که از دست ما برمی آید انجام می دهیم به دلیل اینکه در این موقعیت به جز کسب ثواب، وظیفه نیز محسوب می شود.

,

مهدی فقیه در پایان بیان داشت: دعا کنیم تا انشالله مسئله ویروس کرونا برطرف بشود و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه