اخبار داغ

روایت مربی تیم دانشگاه آزاد از یک پویش مردمی در گلپایگان؛

ورزشکارانی که در عرصه اخلاق نیز قهرمان هستند

ورزشکارانی که در عرصه اخلاق نیز قهرمان هستند
مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد پیرامون اقدامات تیم دانشگاه آزاد در کمک به افراد نیازمند در رزمایش کمک مومنانه، گفت: پویشی در سطح کشور راه اندازی شد و ورزشکاران و نخبگان ورزشی کشور در این پویش کمک هایی را به نیازمندان محلات مختلف در سطح شهرهای کشور رساندند و از تیم ما هم قهرمانانی حضور داشتند و اقدامات خوبی انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان گل محمدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با دعوت از عموم مردم برای حضور در رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: به کمک گروهی از دوستان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پویشی با عنوان «بنی آدم اعضای یکدیگرند» راه انداختیم و تلاش کردیم اقلام معیشتی برای مناطق محروم و افراد نیازمند تأمین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان اینکه بسیاری از دوستان در این پویش تمام وقت در این عرصه تلاش کردند، عنوان کرد: در شهر گلپایگان اصفهان استقبال خوبی از این پویش شد و تاکنون این اقلام بین 400 خانوار شناسایی شده توزیع شده است و این کمک ها ادامه دارد.

,

وی ادامه داد: تمام تلاش اعضای این پویش تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند دلی شاد کنند و مردم گلپایگان هم از این پویش استقبال خوبی کردند و یکدیگر را تنها نگذاشتند؛ البته هنوز هم باید به این تلاش ها ادامه دهیم و به کمک یکدیگر بشتابیم.

,

گل محمدی پیرامون اقدامات تیم دانشگاه آزاد در کمک به افراد نیازمند در رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: پویشی در سطح کشور راه اندازی شد و ورزشکاران و نخبگان ورزشی کشور در این پویش کمک هایی را به نیازمندان محلات مختلف در سطح شهرهای کشور رساندند و از تیم ما هم قهرمانانی حضور داشتند و اقدامات خوبی انجام دادند.

,

این مربی کاراته ادامه داد: این بچه ها نه تنها از نظر تکنیکی و تاکتیکی قهرمان هستند، از لحاظ اخلاقی هم قهرمان هستند.

,

وی ادامه داد: بچه های تیم دانشگاه آزاد همواره در این زمینه در برهه های مختلف پیش قدم بودند و خود استاد صافی، سرمربی تیم در گفت و گو با بچه ها آن ها را به پیش قدمی در کارهای فرهنگی و کمک ها به مردم دعوت می کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه