اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد

کمک بیش از 9 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

کمک بیش از 9 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه
هنری گفت: مردم خراسان جنوبی برای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از 9 میلیارد تومان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله مسئول دوم رزمایش مواسات همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل‌بیت در خراسان جنوبی خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی در مورد کمک‌های جمع آوری شده در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان تعداد 30 هزار و 477 بسته معیشتی به ارزش ریالی 6 میلیارد و نهصد میلیون تومان  توسط گروه‌های مردمی و جهادی ، سپاه و بسیج و نهادها و دستگاه‌های اجرایی بین نیازمندان توزیع شده است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین مبلغ 810 میلیون تومان کمک نقدی در استان جمع آوری شده و ارزش ریالی کمک‌های غیرنقدی نیز به بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان می‌رسد.
,
 
,
هنری اظهار کرد: در مجموع ارزش ریالی کمک‌های  نقدی، غیرنقدی و بسته‌های معیشتی توزیع شده بیش از 9 میلیارد و یکصد میلیون تومان است .
,
 
,
وی عنوان کرد: همچنین در این مدت 70 هزار و 837 پرس غذای گرم به ارزش ریالی 850 میلیون تومان در سطح استان پخت و توزیع شده است.  
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به بحث بخشش اجاره نیز ، گفت: یک‌هزار و 13 مورد بخشش اجاره به ارزش ریالی 725 میلیون تومان در استان انجام شده است .
,
 
,
هنری بیان کرد: در خصوص پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا نیز تعداد 70 فقره وام به مبلغ 250 میلیون تومان توسط خیرین پرداخت شده است.
,
 
,
انتهای پیام/127
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه