اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان در گفتگو با صبح زاگرس؛

رزمایش کمک های مومنانه فراخوان نیکوکاری ملی است

رزمایش کمک های مومنانه فراخوان نیکوکاری ملی است
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمک 22 هزار و 600 نفری این نهاد به نیاز مندان هم استانی گفت : رزمایش کمک های مومنانه فراخوان نیکوکاری ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  از کمک 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی کمیته امداد استان به 8 هزار خانواده غیر مددجو شامل کارگران ، دستفروشان و رانندگان تاکسی در استان تا کنون خبر داد و گفت : 11 هزار بسته غذایی خشک و گرم به خانواده مددجویان امداد اهداد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت:کمک به 8 هزار نفر غیرمدد جو به صورت نقدی بوده و از 250 هزار تومان تا 500 هزارتومان به حساب این افراد واریز شد.

,

مبشری در ادامه با تاکید بر اینکه مدد جویان امداد تا کنون در قالب بسته های معیشتی بالغ بر 1 میلیارد و 600 میلیون تومان دریافت کرده اند گفت : در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه 3600 بسته حمایتی را بین نیازمندان توزیع می کند.

,

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد : رزمایش کمک های مومنانه علاوه بر اینکه فراخوان بزرگ در ایثار و نیکوکاری است ،تمرینی ملی در بحران های مختلف و ایجاد جو اتحاد و همدلی است.

,

مبشری در پایان گفت : 22 هزار و 600 بسته حمایتی ، نقدی و غیرنقدی از سوی کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد در اختیارهم استانی های نیازمند در قالب رزمایش کمک های مومنانه قرار گرفته  و امید واریم این کمک ها ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه