اخبار داغ

در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد

شتاب آستان قدس رضوی در دستگیری از نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد/هدایتخواه: رزمایش کمک های مومنانه الگویی جهانی در ادب و ایثار اسلامی است

شتاب آستان قدس رضوی در دستگیری از نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد/هدایتخواه: رزمایش کمک های مومنانه الگویی جهانی در ادب و ایثار اسلامی است
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فرمان مقام معظم رهبری الگویی جهانی در ادب و ایثار اسلامی است خدمات آستان را در رزمایش کمک های مومنانه تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار هدایت خواه در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: آستان قدس ، کانون خادمیاران و جبهه فرهنگی  نیروهای انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد در مرحله اول 5 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان استان توزیع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه 6 هزار بسته معیشتی دیگر توزیع می شود گفت :  فرمایش مقام معظم رهبری در شرایط کنونی الگویی جهانی در ادب اسلامی و روحیه ایثار است.

,

نماینده اسبق شهرستان های بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : امیدواریم کمک های مومنانه مرهمی بر زخم های نیازمندان باشد و به نوعی تمرین مواسات برای هموطنان است که جلوه همدلی و رفتارهای مومنانه را در عصر ظهور به نمایش گذاشتند.

,

مسئول دفتر آستان قدس در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حرکت مومنانه مردم در اجرای فرمان رزمایش مومنانه رهبری در طول تاریخ ملت ایران بی سابقه بوده است گفت :  فرمان رهبری به موقع بود و مردم با گوش دل این فرمان را  پذیرفتند و حماسه ای نو را در سراسر جهان خلق کردند.

,

هدایت خواه با تاکید بر توزیع 11 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه خاطر نشان کرد : به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)  با هماهنگی با بیش از 50 نانوایی در استان امروز نان رایگان در اختیار مردم استان قرار می گیرد.

,

وی از توزیع 5 هزار پرس غذای گرم افطاری در استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون خبر داد و گفت : پیگیری بخش از اجاره بهای مغازه دارانی که کسب و کار آنها تعطیل شده بود در دستور کار قرار دارد.

,

هدایتخواه در پایان گفت: طرح آزاد سازی هر محله یک زندانی جرائم غیره عمده مالی در قالب رزمایش مومنانه در سراسر استان اجرایی می شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه