اخبار داغ

آغاز دومین رزمایش مواسات در استان بوشهر؛

بهره مندی ۱۳۰ خانوار از دومین طرح کمک مومنانه در استان بوشهر/ صنعت عظیم نفت و گاز استان باید به همه شهرستانها کمک مومنانه کند

بهره مندی ۱۳۰ خانوار از دومین طرح کمک مومنانه در استان بوشهر/ صنعت عظیم نفت و گاز استان باید به همه شهرستانها کمک مومنانه کند
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مرحله دوم رزمایش مساوات ۴۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان جمع آوری شده که این بسته ها با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) تقسیم می شود. در طرح رزمایش کمک مؤمنانه ۷۵ هزار قبل وا ۶۵ هزار بسته معیشتی در گام اول تقسیم کرده ایم، جمعاً ۱۳۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج،روغن،حبوبات،ماکارونی و با توجه به ماه مبارک رمضان است، خرما،مرغ و گوشت تا الان تقسیم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  دومین رزمایش همدلی و مساوات به صورت همزمان در سراسر استان بوشهر برگزار شد. در این رزمایش کمک های مردمی و حمایت های خیرین به سمت خانه های افراد کم بضاعت ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

آغاز رزمایش مواسات با کمک مومنان به فرمان مقام معظم رهبری در استان بوشهر

, آغاز رزمایش مواسات با کمک مومنان به فرمان مقام معظم رهبری در استان بوشهر,

حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان با اشاره به رزمایش همدلی و مساوات، اظهار کرد: در فرهنگ اسلام و سیره رفتاری معصومین خدمت به مردم جایگاه فوق العاده ویژه ای دارد و اساساً خداوند نظام خلقت را در عالم تکوین و دین دیانت در جهت خدمت به مردم آفریده است.

,

امام جمعه شهر بوشهر گفت: تمام نظام تکوین در جهت خدمت به مردم است. در آموزه های وحیانی قرآن و روایات بر این معنا تأکید شده که خدمت به مردم عبادت و یکی از مصادیق بالای عبادت است.

,

, ,

نماینده مقام معظم رهبری در استان افزود: ساحت مقدس حضرت سید الشهدا (ع) می فرماید که: هر کس به مردمی خدمت کند خداوند جبران می کند و مشکلات آن را در دنیا و آخرت بر طرف می کند. الحمدلله با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه احسان و خدمت و رزمایش مواسات با کمک مؤمنانه شروع شده است.

,

وی ادامه داد: ان شاءالله این فرهنگ که امروز تجلی پیدا کرده، ادامه داشته باشد و در تمام سال مردم در خدمت همدیگر باشند.

,

 

,

بهره مندی ۱۳۰ خانوار از دومین طرح کمک مومنانه در استان بوشهر

, بهره مندی ۱۳۰ خانوار از دومین طرح کمک مومنانه در استان بوشهر,


سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در دومین رزمایش کمک مومنانه، گفت: رزمایش مؤمنانه و مواسات که از تدابیرشایسته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سراسر کشورابلاغ شد، در استان بوشهر مراحل مختلف آن را یا پشت سر گذاشته یا در حال اجرا هستیم.

,
,

فرمانده سپاه استان بوشهر اظهار کرد: مرحله اول رزمایش مومنانه در روزهای اول ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار بسته، معادل هر بسته بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بین مستمندان و فقرا و کسانی که واجد الشرایط این طرح بودند توسط پایگاه های مقاومت، حوزه های مقاومت و بسیجیان قهرمان از مسجد آغاز و بین آنها تقسیم شد.

,

, ,

رزمجو تصریح کرد: مرحله دوم نیمه دوم ماه مبارک رمضان بواسطه صفت امام حسن مجتبی(ع) یعنی کریم اهل بیت، سخاوتمندی و کرامت مردم و بسیجیان قهرمان، مسئولین و دست اندرکاران در مرحله دوم هم به میدان آمد.

,

وی تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش مساوات ۴۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان جمع آوری شده که این بسته ها با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) تقسیم می شود. در طرح رزمایش کمک مؤمنانه ۷۵ هزار قبل وا ۶۵ هزار بسته معیشتی در گام اول تقسیم کرده ایم، جمعاً ۱۳۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج،روغن،حبوبات،ماکارونی و با توجه به ماه مبارک رمضان است، خرما،مرغ و گوشت تا الان تقسیم شده است.

,

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: بعنوان برادر کوچک از هم استانی های عزیزم صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم، همچنین از بسیجیان قهرمان که اطلاعات دقیق مستمندان را در شهر و روستا از طریق پایگاه های مقاومت و حوزه ها و نواحی سراسر استان ثبت و رزمایش دوم با برنامه ریزی بهتری برگزار شد.

,

عضو شورای تامین استان بوشهر اذعان کرد: در مرحله دوم رزمایش اقشار مختلف مردم، بسیجیان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، آستان قدس رضوی، سپاه امام صادق(ع)، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و نیروگاه اتمی بوشهر و در شهرستانها ادارات و نهاد ها همه در صحنه نبرد آمدند تا این رزمایش مشتاقانه برگزار شود.

,

وی ادامه داد: تا کنون با حمایت های مردمی توانسته ایم به ۱۳۰ هزار نفر در سطح استان از فقیر و فقرا و کسانی که در فضای ویروس منحوس کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند کمک رسانی شود.

,

 

,

, ,

صنعت عظیم نفت و گاز استان باید به همه شهرستان ها کمک مومنانه کند

, صنعت عظیم نفت و گاز استان باید به همه شهرستان ها کمک مومنانه کند,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با اشاره به کمک های دولتی به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا، گفت: بر اساس چهارچوب دولت در قالب کمک به خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند لیست هایی از استان ها تهیه و به هر خانوار مبلغ بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان واریز شده است.

,

استاندار با بیان اینکه دولت در راستای کمک مومنانه اقداماتی انجام داده است، افزود: در راستای کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، دولت در قالب بهزیستی، هلال احمر و غیره حمایت های لازم را‌به خانوار های تحت حمایت ارائه می دهد.

,

, ,

گراوند بیان کرد: حمایت دستگاه های مختلف مانند بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران عزیز و مردم بزرگوار و خیرین و نیک اندیشان بوشهری در کنار دستگاه های دولتی، دل بسیاری از مومنان و نیازمندان راشاد کرد.

,

وی تصریح کرد: این حرکت عظیم و بزرگ و ارزشمند و به یاد ماندنی، یادآور دوران دفاع مقدس است. امروز ما می بینیم که آن زمان کسی با دو عدد تخم مرغ سعی می کرد در دفاع مقدس مشارکت کند، امروز هم‌ هر کس سعی می کند با همان حداقل امکاناتش در این قضیه مؤمنانه و خیرخواهانه مشارکت کند.

,

استاندار با اشاره به کمک های صنعت نفت و گاز مستقر در استان، تاکید کرد: صنعت نفت و گاز بر اساس قوانین و تصمیم شورای راهبردی در پتروشیمی ها کمک هایی به استان و شهرستان های جنوبی به عنوان جامعه پیرامونی نفت و گاز انجام داده اند، ولی ما درخواست داریم این کمک ها را افزایش دهند.

,

, ,

رئیس شورای تامین استان خاطرنشان کرد: اینکه صنعت عظیم نفت و گاز استان باید به سایر شهرستان ها کمک کند، مطالبه ای همگانی و سخن درستی است و باید صنعت نفت این کمک ها  را به سایر مناطق به صورت مساوی انجام دهد.
گراوند تصریح کرد: البته در حوزه درمان کمک و حمایت های خوبی صورت گرفته که درخواست داریم این کمک ها در سراسر استان افزایش پیدا کند.

,
,

 

,

 

,

 

,

بیش از ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی همزمان با میلاد امام حسن (ع) در دشتی توزیع می شود

, بیش از ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی همزمان با میلاد امام حسن (ع) در دشتی توزیع می شود,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی با اشاره به میزان کمک های گردآوری شده در مرحله نخست رزمایش سراسری "کمک مومنانه" در سطح شهرستان دشتی اظهار داشت: در مرحله نخست این رزمایش، تعداد ۵۰۰ بسته کمک معیشتی توسط بسیج مردمی، دو هزار و ۵۱۰ بسته کمیته امداد، ۳۰۰ بسته بهزیستی، ۵۰۰ بسته موسسات و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی نیز از طرف خیرین شهرستان گردآوری و توزیع شد.

,

, ,

سرهنگ علی غضنفری با بیان اینکه همه این اقدامات توسط قرارگاه "کمک مومنانه" شهرستان دشتی صورت می گیرد، افزود: در مجموع تعداد ۴ هزار و ۳۱۰ بسته کمک معیشتی گردآوری و توزیع شد که هر بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان و ارزش کل کمک ها به میزان ۸۶۲ میلیون تومان می باشد.

,

وی اقلام توزیع شده در مرحله نخست رزمایش را برنج، شکر، روغن، حبوبات، رب و خرما عنوان نموده و بیان کرد: بسته های معیشتی تهیه شده در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان دشتی توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه دشتی از اجرای مرحله دوم رزمایش "کمک مومنانه" همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام خبر داد و اضافه کرد: در مرحله دوم رزمایش "کمک مومنانه" نیز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی که شامل برنج، رب، خرما، مرغ، گوشت، روغن و ماکارونی می‌شود در سطح شهرستان دشتی توزیع خواهد شد.

,

, ,

 

,

دومین رزمایش مواسات با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) در دیر برگزار شد

, دومین رزمایش مواسات با رمز یا امام حسن مجتبی(ع) در دیر برگزار شد,

حجت الاسلام سید علی حسینی عصر امروز در دومین رزمایش مواسات شهرستان دیر اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) در کرم و بخشش بی نظیر بود و چندین مرتبه در طول عمر مبارک خویش اموال و دارایی‌های خود را به نیازمندان بخشید و اینگونه درس مواسات و کمک مومنانه را به ما آموخت.
وی با بیان اینکه ایشان اسوه انفاق و ایثار بودند، گفت: جود و بخشش در شخصیت امام حسن مجتبی(ع) خودنمایی می‌کند و ایشان در کمک به محرومان و دست گیری از نیازمندان شهره عام و خاص بود.
امام جمعه بندر دیر تصریح کرد: امروز کمک مومنانه مهمترین مساله در جامعه می باشد و هیچ موضوعی در کشور مهمتر از مبارزه با کرونا و کمک به مردم نیست.
حسینی با بیان اینکه توزیع اقلام با استفاده از بانک اطلاعاتی مشخص و ساماندهی به صورت عادلانه به نیازمندان سطح شهرستان صورت گیرد، افزود: با رعایت منزلت نیازمندان، نهایت تلاش را در راستای حفظ آبروی این عزیزان، بکار گرفته شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه، همه نهادها و دستگاه‌ها شهرستان اعلام آمادگی کرده اند که باید از همکاری و همراهی آنها تقدیر و تشکر کرد.چ

,
,
,
,
,

, ,

یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان دیری توزیع می‌شود

, یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان دیری توزیع می‌شود,

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی در ادامه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار رخداد جنوب، اظهار داشت: امروز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت ۷ حوزه مقاومت بسیج شهرستان دیر آغاز شد.
وی افزود: در این عرصه از رزمایش یک هزار بسته معیشتی که ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان تهیه و در شهرستان توزیع می گردد.
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر ضمن تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت کارکنان سپاه و نیروهای بسیجی برای پیشبرد هر چه بهتر این رزمایش، تصریح کرد: بسیجیان شهرستان دیر از زمان شیوع کرونا تا به امروز با جان و دل پای کار بوده اند و خوشبختانه شاهد برکات اخلاص و از خودگذشتگی آنها هستیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: صحنه هایی که انسان در شرایط کرونایی کشور با آن مواجه می شود دقیقا تداعی کننده یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس است؛ دفاع مقدس این روزها عینا در حال تکرار شدن است اما ماهیت آن کمی با گذشته تفاوت دارد؛ لذا وظیفه همه ماست که با تمام قوا در این رزمایش حاضر شده و اقتدار و نوع دوستی ایران عزیز را بار دیگر به رخ جهانیان بکشیم.

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام//

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه