اخبار داغ

منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس :

رزمایش کمک مومنانه کاری بزرگ برای کمک به نیازمندان است

رزمایش کمک مومنانه کاری بزرگ برای کمک به نیازمندان است
رئیسی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه کاری بزرگ برای کمک به نیازمندان در ایام کرونا است گفت: یاری رساندن به محرومان ، اکرم و احسان حرف نخست در ماه مبارک رمضان را می زند ولی امسال این وظیفه سنگین تر شده است و هر فردی در توان خود می بیند باید به میدان عمل و کمک مومنانه ورود پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رئیسی منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارهرمز با اشاره به حضور پرشور مردم هرمزگان دررزمایش کمک مومنانه اظهارکرد؛ حس همدلی و درک مشکلات نیازمندان یکی از جنبه‌های انسانی بشریت است و درفرهنگ ایرانی و دین مبین اسلام توصیه های فروانی نسبت به این موضوع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه مردم ایران در مقابل مشکلات دیگران بی تفاوت نیستند، افزود: عده‌ای ازمردم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورشغل خودشان را از دست دادند و مشکلات زیادی در امر معیشت این افراد به وجود آمد همه ما وظیفه داریم به یاری این افرادبشتابیم تا به خوبی ازاین بحران عبور کنیم.

,

رئیسی با یبان اینکه رزمایش کمک مومنانه کاری بزرگ برای کمک به نیازمندان در ایام کرونا است بیان کرد: یاری رساندن به محرومان ، اکرم و احسان حرف نخست در ماه مبارک رمضان را می زند ولی امسال این وظیفه سنگین تر شده است و هر فردی در توان خود می بیند باید به میدان عمل و کمک مومنانه ورود پیدا کند.

,

منتخب مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت های سپاه و بسیج دربرپای رزمایش کمک های مومنانه عنوان کرد: سپاه و بسیج همواره در همه ی عرصه‌ها بیشتازبودند و در این موضوع هم پیشتازهستند این حرکت سپاه و بسیج باعث ترغیب بسیاری از مردم شده است.

,

رئیسی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه یک حرکت مردمی  است ومشارکت مردم رکن و اساس آن را تشکیل می دهد،  تصریح کرد: مردم هرمزگان و بخصوص شرق استان همپای با مردم سراسر کشور در این رزمایش به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پای کار آمدند.

,

وی با بیان اینکه درایام بیماری کرونا شاهد رفتارهایی عجیبی از جانب مردم کشورهای غرب بودیم گفت: غربی ها به دلیل و بخاطر چیزهایی بی ارزش به جان خود افتاده اند، اما ما ایرانیان وقتی شاهد مشکلاتی هستیم از حق خود می گذاریم و به دیگران انفاق می کنیم.

,

منتخب مردم شرق هرمزگان تصریح کرد: مردم ایران از لحاظ فرهنگ ملی انسانهای نوعدوست هستند و زایش فرهنگ ملی در آموزه های دینی باعث غنای فرهنگیمان شده است و قابل قیاس با کشورهای غربی نیست.

,

رئیسی به یبان اینکه موسسات یعنی از خواسته‌های خود گذشته و به دیگران اعطا کردن هست، افزود: در کشورهرجا نیاز به حرکت اجتماعی بوده چه در عرصه های تحریم و چه دربحران کرونا شاهد صحنه های بی نظیری هستیم واین نشان از زیبای و لطافت فرهنگ ایرانی است.

,

منتخب مردم شرق هرمزگان ضمن دعوت مردم به حضور درعرصه کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران با شنیدن فرمایشات رهبر انقلاب در رزمایش کمک مؤمنانه به سرعت وارد عمل شدند و طوفان همدلی را ایجاد کردند و در جایی دیگر پای کار آمد و به یاری خدا به جنگ با کرونا رفت و این رفتار ارزشمند فقط و فقط از ملتی فهیم و مؤمن برمی آید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه