اخبار داغ

در یک اقدام جهادی؛

بانوان بخش "رخ" تربت حیدریه 20 هزار ماسک تولید کردند

بانوان بخش "رخ" تربت حیدریه 20 هزار ماسک تولید کردند
بانوان روستاهای بخش "رخ" تربت حیدریه مانند دوران دفاع مقدس در یک اقدام جهادی، 20 هزار ماسک مورد نیاز اهالی منطقه را تولید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه واخری نماینده کارگاههای دوخت ماسک در بخش رخ در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به ضرورت همکاری همگانی برای شکست ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و افزایش تقاضای ماسک و کمبود عرضه، امروز هرکس با هر وسیله ای که می‌تواند باید سهمی در مبارزه با این ویروس داشته باشد تا دست در دست هم کشور را از لوث این بیماری منحوس پاک کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از این رو خواهران جهادگر روستاهای نسر، سربالا، جوادیه، نظامیه، حشمت آباد، نوری، قجاق، شور حصار و اسد آباد ، همپای خیل عظیمی از هم وطنان خویش به همت و همکاری بنیاد برکت اقدام به دوخت ماسک مورد نیاز مردم کردند.

واخری در تشریح این اقدامات گفت: با توجه به کمبود ماسک در منطقه تصمیم گرفتیم بعد از تامین هزینه های مورد نیاز و مواد اولیه توسط ستاد اجرایی فرامین امام رضوان الله تعالی و بنیاد احسان به مقدار نیاز منطقه خود تعدادی ماسک بهداشتی و با کیفیت تهیه کنیم تا با پخش آن در میان مردم از شیوع سریع بیماری جلوگیری کنیم.

نماینده کارگاههای دوخت ماسک در بخش رخ در ادامه از همکاری اهالی و افراد نیکو کار قدردانی کرد و افزود: این طرح که طی چند روز اخیر در کارگاه خیاطی روستاها با نظارت خیاطان محلی و مشارکت بانوان مومن تحت تدابیر مسایل بهداشتی اجرا شد‌ یکی از حرکتهای به موقع و جهادی خواهران به شمار می آید که امیدواریم با تأمین هزینه ها در صورت نیاز مرحله بعدی آن را نیز اجرائی کنیم.

,
,
,
,
,

وی اضافه کرد: ماسک های تولید شده به صورت رایگان در میان مردم توزیع شد و در تهیه و تولید آن تعداد ۳۰ نفر از بانوان منطقه رخ حضور داشتند.

,

بخش جلگه رخ تربت حیدریه شامل 47 پارچه آبادی، 26 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن شهر رباط سنگ در 30 کیلومتری تربت حیدریه واقع است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه