اخبار داغ

کنترل و تب سنجی ورودی و خروجی بین استان بوشهر و خوزستان از سرگرفته شد/ برخورد با خلبان اهانت کننده به پزشک بوشهری در دستور کار استاندار

کنترل و تب سنجی ورودی و خروجی بین استان بوشهر و خوزستان از سرگرفته شد/ برخورد با خلبان اهانت کننده به پزشک بوشهری در دستور کار استاندار
استاندار بوشهر گفت: با توجه به خیز دوباره کرونا در استان خوزستان، کنترل و تب سنجی ورودی و خروجی دیلم با همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی انجام شود و مردم شمال استان هم از ترددهای غیرضروری به استان خوزستان جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اقدام شرکت هوایی در مورد برخورد با یکی از پزشکان بوشهر در مسیر پروازی تهران به بوشهر، دستور پیگیری این موضوع را به بازرسی استانداری دادم و اینگونه رفتارها نه تنها با کادر درمان بلکه با هیچ شهروندی مناسب نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

استاندار در مورد وضعیت بازگشایی مدارس در استان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی از روز شنبه مدارس باز هستند، اما حضور دانش آموزان اختیاری بوده و اجباری نیست. در این زمینه خانواده ها دغدغه ای نداشته باشند.

,

گراوند افزود: تا ۴۸ ساعت آینده بودجه موجود در حساب بانکی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی به حساب دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای واریز شود.

,

وی بیان کرد: با توجه به نیاز استان به آزمایشگاه های تشخیص کرونا، ایجاد این آزمایشگاه در جنوب استان انجام خواهد شد ضمن اینکه راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در دشتستان هم ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه