اخبار داغ

قصه پر غصه پارک دوچرخه سواری بانوان یزد؛

متاسفانه برخی مسئولان یزد دلسوز بانوان نیستند

متاسفانه برخی مسئولان یزد دلسوز بانوان نیستند
جورابی عضو شورای شهر یزد در خصوص عدم راه اندازی پارک دوچرخه سواری یزد، گفت: متاسفانه برخی مسئولان یزد دلسوز بانوان نیستند و همتی برای ساخت این پارک ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهه جورابی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به آماده سازی زمین پارک دوچرخه سواری بانوان در یزد، گفت: این زمین به متراژ 11 هزار متر خریداری شده و حتی در طول دو سال گذشته بودجه هم برای ساخت آن اختصاص داده شد اما هیچگونه حرکتی برای پیشبرد طرح مشاهده نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عضو شورای شهر یزد اضافه کرد: 4 هزار متر از این زمین برای پارک بین راهی و 7 هزار متر آن برای پارک دوچرخه سواری بانوان در نظر گرفته شد.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه همراهی در خصوص ساخت پارک دوچرخه سواری در یزد دیده نشد، اذعان داشت: شورای شهر یزد بودجه ساخت این پارک را اختصاص داد و قرار بر این بود که معاونت شهرسازی طراحی و امکان سنجی را انجام و به ما تحویل دهند که تاکنون چنین کاری صورت نگرفته است.

,

جورابی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی خود مردم باید متقاضی این پارک باشند تا شاید اقدامی از سوی مسئولان استان صورت گیرد عنوان کرد: فکر می‌کنم که برخی از افراد در یزد علاقه‌مند به اجرا و ساخت پارک دوچرخه سواری نیستند و نمی‌خواهند قدمی را برای بانوان بردارند.

,

, ,

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: در همه شهرها پارک‌های مخصوص بانوان به‌خوبی ساخته شده و با امکانات کامل در اختیار این قشر قرار گرفته ولی در یزد حتی یک پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان هم نداریم.

,

وی خاطرنشان کرد: وقتی کاری برای بانوان انجام نمی‌گیرد، باعث می‌شود که بگویند بانوان یزد افسرده هستند چون ابزارها و امکانات موردنیازشان را در اختیارشان نگذاشتیم.

,

جورابی با اشاره به اینکه برخی مسئولان یزد دلسوز بانوان نیستند افزود: مدیران اگر هم خودشان جزء بانوان نیستند ولی به این مسئله فکر کنند که همسر، دختر، مادر و خواهرشان نیاز به این پارک دارند و آنها قدمی بردارند تا این پیست مخصوص بانوان در یزد ساخته شود.

,

عضو شورای شهر یزد در پایان اظهار داشت: زمین پارک دوچرخه سواری یزد آماده، بودجه شورای شهر اختصاص یافته و نیاز به حرکت و عزم جدی از سمت مسئولان استان دارد تا ان‌شاءالله شاهد راه اندازی این پارک در آینده نزدیک باشیم.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه