اخبار داغ

مولوی حقیقی در گفت‌ وگو با خاورستان:

با جدیدت از رزمایش کمک مومنانه حمایت می کنم/ هنرمندان در این رزمایش مورد توجه قرار بگیرند

با جدیدت از رزمایش کمک مومنانه حمایت می کنم/ هنرمندان در این رزمایش مورد توجه قرار بگیرند
خواننده جوان خراسان جنوبی گفت: با جدیدت از رزمایش کمک مومنانه حمایت می کنم و باید همه اقشار آسیب دیده و هنرمندان مورد توجه قرار بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی حقیقی، مجری و خواننده خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، به اجرای رزمایش کمک مومنانه در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رزمایش کمک مومنانه باید عادلانه و در بین اقشاری باشد که آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا و افراد آبرومندی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: کسبه، کارگران و مشاغل آزاد شاید بیشترین آسیب را از این شرایط کنونی دیده اند که باید سعی شود در این رزمایش این افراد مورد توجه قرار بگیرند.
,
 
,
این هنرمند خراسان جنوبی ضمن تاکید بر اینکه من با جدیدت از رزمایش کمک مومنانه و سخنان امام خامنه ای در این خصوص حمایت می کنم، خاطرنشان کرد: در توزیع این اقلام خیلی باید دقت شود آبروی مومن خیلی مهم است و باید طوری در بین اقشار آسیب دیده توزیع شود که آبروی افراد حفظ شود.
,
 
,
مولوی حقیقی ضمن اشاره به اینکه باید در توزیع این کمک ها مدیریت صورت بگیرد، یادآورشد: هنوزخیلی از افرادی هستند که بسته های حمایتی به آنها نرسیده است و با توجه به اینکه مردم خراسان جنوبی خیران بسیاری دارد شایسته است تا با بررسی های جامع همه افراد آسیب دیده حمایت شوند.
,
 
,
وی بیان کرد: خوشبختانه در این ایام کمک های بسیاری توسط خیلی از ارگان ها، هیئتی ها، گروه های جهادی و موسسات خیریه انجام شده است اما هنوز جای کار دارد و بسیاری ازافراد هنوز از وضعیت اقتصادی خود در این شرایط گلایه مند هستند که این افراد نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.
,
 
,
این هنرمند خراسان جنوبی اظهارکرد: در این ایام تمام ارگان ها و نهادها پای کارآمدند به طوری که خیلی از کمک ها خودجوش و به صورت ناشناخته صورت گرفت و در شمال شهر بیرجند حساب های دفتری افراد نیازمند تسویه حساب شد که این نوع تفکرات و اقدامات جای تقدیر دارد.
,
 
,
مولوی حقیقی گفت: در توزیع سبدهای حمایتی باید خیلی دقت شود و باید افراد آبرومندی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و آسیب دیدند مورد حمایت قرار بگیرند.
,
 
,
وی بیان کرد: در ایام کرونا طیفی از هنرمندان به همین واسطه اجرای برنامه هایی که داشتند زندگی شان پیش می رفته است که باید مجموعه های فرهنگی و هنری استان این موضوعات را جدی بگیرند و مطمئن باشید در بین آنها، افراد آسیب دیده هستند.
,
 
,
مولوی حقیقی ضمن تاکید بر این که این کمک ها طبق فرموده رهبر معظم انقلاب یک رزمایش است مانور نیست، گفت: همه با هم باید به افراد آسیب دیده و آبرومند کمک کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود در این استان افراد خیر بزرگی پای کار هستند که مسئولان باید بیشتر در شناسایی این اقشار همت کنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: خیلی جاها اعلام کردم این کمک های مومنانه در این شرایط واقعا به مردم امید می دهد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات کشور را حل کنیم و به یک قشر خاصی نباید اتکا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه