اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار:

توزیع بسته های افطارانه برای کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری (ره)

توزیع بسته های افطارانه برای کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری (ره)
طاهره نیری ثابت از توزیع بسته های افطارانه بین کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری خبر داد و گفت: این کار به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) انحام شد و رزمایش انفاق تاکنون به دفعات متعدد انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره نیری ثابت، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان برخی فعالیت طلاب و مبلغین حوزه در قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی در ایام شیوع ویروس کرونا پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

وی یکی از اقدامات این قرارگاه را آماده کردن افطارانه برای کادر درمان بیمارستان بیان کرد و گفت: این کار به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) انحام شد و رزمایش انفاق تاکنون به دفعات متعدد انجام شده است.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار افزود: اجر زحمات کادر درمان در درگاه خداوند متعال محفوظ است و حضور ما در بیمارستان و پخش افطارانه بین کادر درمان جهت عرض خداقوت و پاسداشت زحماتشان است تا بتوانیم از این طریق اوج همدلی طلاب را به آن ها اعلام کنیم.

,

, ,

نیری همچنین گفت: توزیع افطارانه به همت هیئت امنا و مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) و در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه