اخبار داغ

مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی خبر داد؛

تمدید مهلت تسلیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت

تمدید مهلت تسلیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت
یوسف یعقوبی نژاد گفت: سران قوای کشور در همراهی با مودیان مالیاتی، طی مصوبه ای مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف یعقوبی نژاد، مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: آخرین مهلت قانونی تسلیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستانی سال 98 که 15 فروردین ماه سال 99 بوده، حال با توجه به شیوع بیماری کرونا همچنین با توجه به مصوبه سران قوای کشور در همراهی با مودیان مالیاتی این مهلت تا اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

یعقوبی نژاد گفت: تمامی مراحل تسلیم اظهار نامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی است و نیازی به حضور مودیان به اداره امور مالیاتی نیست.

,

وی یادآور شد: آنانیکه نتوانند در موعد مقرر اظهار نامه مالیاتی خود را تسلیم کنند مشمول جریمه ای به میزان 50 درصد مالیات متعلق خواهند شد.

,

مدیر کل امور مالیاتی خراسان شمالی تصریح کرد: از تمام مودیان مالیات بر ارزش افزوده تقاضا می شود برای برخورداری از تسهیلات قانونی و ارائه خدمات بهتر، تسلیم اظهارنامه خود را به روزهای پایانی اردیبهشت ماه جاری محول نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه