اخبار داغ

سهم نجومی پرسپولیس از انتقال بیرانوند

سهم نجومی پرسپولیس از انتقال بیرانوند
باشگاه پرسپولیس از فروش علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ بلژیک، ۷۰۰ هزار دلار سود خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی سلیمانی، وکیل رسمی علیرضا بیرانوند در مورد آخرین وضعیت این دروازه‌بان برای سفر به بلژیک گفت: قرارداد با تیم آنتورپ بسته شده است و طبق تعهدی که داده بودند، در زمان انتقال و در لحظه، 150 هزار دلار به پرسپولیس پرداخت شد. مقرر شد 250 هزار دلار پس از تست پزشکی و مابقی هم پس از صدور ITC پرداخت شود که متأسفانه مسئله کرونا به وجود آمد و نتوانستیم با بیرانوند به بلژیک برویم. من نامه‌ای به باشگاه بلژیکی زدم تا به محض مهیا شدن شرایط کشور و باز شدن مرزها، ما به بلژیک برویم و تست پزشکی را انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه سهم پرسپولیس از این انتقال دقیقاً چقدر خواهد بود، گفت:  طبق شرطی که در قرارداد بیرانوند بود، 700 هزار دلار به‌طور کامل و بدون کم و زیاد به پرسپولیس می‌رسد.
,
 
,
وکیل بیرانوند درباره اینکه در قرارداد دروازه‌بان تیم ملی، این بند گنجانده شده که در صورت انتقال او از آنتورپ به باشگاه دیگری، درصدی هم نصیب پرسپولیس شود یا خیر، تصریح کرد:  مدیران آنتورپ اتفاقاً این پیشنهاد را داده بودند، اما به این شرط که باشگاه پرسپولیس کمتر از 700 هزار دلار بگیرد. برای مثال 300 یا 400 هزار دلار بگیرد، اما از انتقال بعدی یک میلیون دلار نصیب باشگاه شود.
,
 
,
وی در ادامه افزود: البته پرسپولیس هم حق داشت، چون در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه است و از طرفی معلوم نبود انتقال بعدی محقق خواهد شد یا خیر. بنابراین چنین شرطی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد و در انتقال احتمالی بعدی، پولی نصیب پرسپولیس نخواهد شد.
,
 
,
وکیل حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد آخرین وضعیت این باشگاه گفت: تیم به‌خاطر تعطیلی لیگ مانند سایر تیم‌ها تعطیل است و بازیکنان به خانه‌های خود رفته‌اند. ان‌شاءالله به محض اینکه فدراسیون اعلام کند، اگر قرار است تمرینات شروع شود، ما هم تمرینات خود را شروع می‌کنیم و اگر هم قرار بر تعطیلی لیگ باشد، ما تابع تصمیم فدراسیون هستیم. امیدوارم شرایطی مهیا شود که لیگ ادامه پیدا کند تا حق برخی تیم‌ها در این میان ضایع نشود.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه