اخبار داغ

معاون سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

«کمک‌های مومنانه» برکات عظیمی برای جامعه به دنبال دارد

«کمک‌های مومنانه» برکات عظیمی برای جامعه به دنبال دارد
مجتبی بیاتی گفت: کمک های مومنانه برکت بزرگ و عظیمی در جامعه ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، مجتبی بیاتی ظهر امروز دوشنبه در مراسم رزمایش همدلی که به همت سازمان بسیج رسانه و مرکز افق آستان سیده فاطمه (س) انجام شد، اظهار داشت: به دنبال فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با رزمایش مومنانه ملت ایران با همدلی تمام پای کار آمدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اولین ارگانی که به ندای رهبر انقلاب در این راستا لبیک گفت بسیج بود و به دنبال آن همه ملت به میدان آمدند.

وی خاطر نشان کرد: در این میان ترویج فرهنگ ارزشمند انفاق، کمک و یاری به همنوعان و نیازمندان مهم‌تر از این بسته‌های معیشتی است.

سرهنگ بیاتی گفت: این کمک‌های جزئی که در نقطه نقطه این کشور انجام می‌شود علاوه بر اینکه کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند محسوب می‌شود برکت عظیمی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی فرهنگ کمک به همنوعان را که در کشور شکل گرفته بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: این فرهنگ در دین ما ریشه دارد و امیدواریم بتوانیم در تمام مقاطع مختلف و همیشه ایام این اقدام خداپسندانه را ادامه دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه امروز کمک‌ها محله محور شده و خیرین در محله‌های مختلف نیز دست به کار شده‌اند.

وی گفت: باید همه تلاش ما این باشد که مردم اعتمادشان نسبت به انقلاب و ارزشهای انقلاب روز به روز بیشتر شود.

سرهنگ بیانی خاطرنشان کرد: بدون شک چنین حرکات انسان دوستانه‌ای در سراسر کشور، یاس و نا امیدی دشمنان در برنامه‌ها و دسیسه‌هایی که برای ما دارند، در بر خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه