اخبار داغ

هر خانه می تواند یک مسجد در شب قدر باشد

هر خانه می تواند یک مسجد در شب قدر باشد
نماینده مقام معظم رهبری در استان تاکید کرد: صدا و سیما برنامه ویژه شب های قدر از شبکه استانی بوشهر و شبکه های ملی پخش خواهد کرد و افرادی که شرایط حضور در مساجد ندارند می توانند در خانه هایشان شب قدر بگیرند و هر خانه یک مسجد در شب قدر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری  نماینده ولی فقیه در استان در گفت و گو با سپاس با اشاره به شب های قدر، اظهار کرد: قدر خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ  و  شب سرنوشت ساز است تا بتوانیم گذشته را جبران کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امام جمعه شهر بوشهر گفت: در شب قدر انسان دستان خود را به سمت آسمانی می برد تا  آینده به سعادت و رستگاری برسد، به همین خاطر قرآن نازل و دارای اهمیت بسیاری است. اعمال شب قدر در متون فاخر دین تأکید شده است.

,

صفایی بوشهری با اشاره به شرایط سفید در برخی مساجد استان بوشهر، افزود: مساجدی که دارای شرایط و وضعیت سفید اعلام شده است با حفظ مسائل بهداشتی مقدمات حضور مردم را فراهم کنند.

,

وی ادامه داد: سلامت مردم در اصل دین مورد توجه است، متولیان برگزاری شب های قدر در مساجدی که منافات با حوزه بهداشت ندارد، برنامه ریزیی خواهند کرد و اگر مسجدی شرایط برگزاری نداشته باشد مردم آن منطقه می توانند در خانه ها بمانند و از طریق تلویزیون احیاء خانگی داشته باشند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه هر خانه یک مسجد، تاکید کرد: صدا و سیما برنامه ویژه شب های قدر از شبکه استانی بوشهر و شبکه های ملی پخش خواهد کرد و افرادی که شرایط حضور در مساجد ندارند می توانند در خانه هایشان شب قدر بگیرند و هر خانه یک مسجد در شب قدر باشد.

,

وی بیان کرد: ان شاءالله شب های قدر امسال برای مردم و جامعه خیر، برکت و سعادت داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه