اخبار داغ

آیت‌الله ممدوحی:

«کمک مومنانه» مردم را ید واحده کرده/ این همدلی اثر تقویت نظام است

«کمک مومنانه» مردم را ید واحده کرده/ این همدلی اثر تقویت نظام است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه طرح «کمک مومنانه» مردم را به ید واحده تبدیل کرده است، گفت: این همدلی نشانه تقویت نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: طرح کمک مومنانه همدلی مردم را نشان می‌دهد، زیرا همیشه شاهد گرفتاری در یک منطقه نخواهیم بود و ممکن است گرفتاری برای ما نیز رخ دهد درنتیجه این گونه بین مردم تعامل نمودار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح نوعی خودآموزی بین مردم ایجاد می کند، افزود: همچنین طرح کمک مومنانه اعلانی به جهان سر تا پا دروغ، تقلب، دزدی و نا به کاری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم همچنان باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، افزود: در شرایطی که دنیا در دزدی، تقلب، گردن کلفتی و سرکشی به سر می‌برد مردم ایران به کمک هم آمده‌اند و کشور بیش از ۸۰ میلیون جمعیت به صورت ید واحده ای در آمده که این نشان از قدرت نمایی اسلام است.

آیت‌الله ممدوحی گفت: مردم کشور ما با همدیگر همدلی و همیاری دارند که این همدلی در اثر تقویت نظام اسلامی ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: این طرح هم اسلام رابه عالم معرفی خواهد کرد، هم مسلمانان، هم ایران و انقلاب را و در مجموع طرحی بسیار پسندیده است.

این عالم بزرگ کرمانشاهی تصریح کرد: مردم تا می‌توانند در ماه مبارک رمضان فرصت را غنیمت شمارند زیرا هزینه کردن در راه خدا در این ماه پاداش بیشتری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه