اخبار داغ

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

شب های قدر درب مساجد و اماکن مذهبی به روی مردم باز است

شب های قدر درب مساجد و اماکن مذهبی به روی مردم باز است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در شب های قدر امسال مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند درب مساجد و اماکن مذهبی حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به برنامه های شب های قدر، اظهار کرد: در شب های قدر امسال با توجه به شرایط موجود و پس از دغدغه های مقام معظم رهبری گشایشی صورت پذیرفته و مساجد و مراکز دینی در این شب با رعایت پروتکل های بهداشتی به روی مشتاقان باز خواهد بود. هر چند در سطح کشور استثنائاتی وجود دارد ولی در استان بوشهر در همه مراکز عبادی و مذهبی امکان برگزاری مراسم شب قدر وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: از سوی مسئولان ستاد مبارزه با کرونا پروتکلی نیز اعلام شده که که باید طبق آن مساجد بازگشایی شوند و فعالیت خود را در شب های قدر داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: مراسم روح بخش شب های قدر در کلیه مساجد و حسینیه ها و فضای باز موجود در استان، بدون هیچ گونه محدودیت و فقط با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

,

سروستانی یادآور شد: تب سنجی در ورودی مساجد و حسینیه ها جزء پروتکل بهداشتی نیست ولی افرادی که بیماری دارند یا افرادی که مبتلا شده اند نباید حضور داشته باشند و از شبکه های اجتماعی و رسانه ملی مراسم شب های قدر را دنبال کنند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: در موقع اجرای برنامه شب های قدر، شرکت کنندگان باید از دستکش و ماسک استفاده کنند، همچنین فاصله اجتماعی را با حداقل فاصله یک متر باید رعایت کنند و در فضای بسته از ۲۵ درصد ظرفیت مساجد یا حسینیه ها باید استفاده شود.

,

وی با اشاره به زمان اجرای برنامه های شب قدر، اضافه کرد: حداکثر مراسم در شب های قدر ۲ ساعت خواهد بود و در مدت اجرای برنامه های شب قدر پذیرایی صورت نمی گیرد.

,

سروستانی خطاب به شرکت کننده گان افزود: از همه شرکت کنندگان در مراسم شب قدر درخواست می شود تا از قرآن و کتاب های ادعیه و مهر و جانماز شخصی استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه