اخبار داغ

«میان بر» به فصل سه رسید/ مذاکره با بازیگران جدید

«میان بر» به فصل سه رسید/ مذاکره با بازیگران جدید
تهیه کننده سریال «میانبر» گفت: درخواست تولید فصل سوم سریال تائید شده است و بزودی و از ده روز دیگر تولید فصل سه را با بازیگرانی جدید شروع می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد صالحیان» تهیه کننده سریال میانبر گفت: درست است که این روزها پخش نداریم اما تولید همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ریتم قصه ها و شکل آنها خیلی تند شده است و دو نویسنده دیگر هم به گروه اضافه کردیم و شکل کارگردانی و اجرا نیز متفاوت تر از قبل شده است.

,

این تهیه کننده افزود: اسدلله یکتا و رامین راستاد به عنوان مهمان در این سریال حاضر شدند و آخرین بازیگری که به ما اضافه شد فرشاد احمدزاده بازیکن فوتبال بود. این روزها نیز در حال مذاکره با عباس محبوب و حلیمه سعیدی و مهران رجبی هستیم که به عنوان بازیگر اصلی در سریال حاضر شوند. علاوه بر این اردشیر کاظمی نیز به ما پیوسته است.

,

صالحیان با اشاره به تولید فصل سه سریال گفت: درخواست تولید فصل سه تائید شده است و بزودی و از ده روز دیگر تولید فصل سه را با بازیگرانی جدید شروع می کنیم. 

,

این تهیه کننده ادامه داد: این نخستین کار معاونت امور استان ها در قالب کمدی است و ما تمام تلاشمان را به کار بستیم تا کاری آبرومند بسازیم.

,

غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبى، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق ، وحید اسمى خانى، وحید چنانی، مرتضی علی آبادی ، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند که تعدادی از آنها در ژانر کمدی کارهای شاخصی را تا به حال در تلویزیون بازی کرده‌اند. همچنین تمامی بازیگران مرد این سریال هر از گاهی با هماهنگی قبلی دور هم جمع شده و به بررسی مشکلاتی که در ساختمان رخ می‌دهند می‌پردازند.

,

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۳، بازپخش آن ساعت ۲:۳۰بامداد و ۱۰:۳۰ صبح از شبکه پنج، ساعت ۲۰ شبکه البرز و ساعت ۲۱ از شبکه شما بروی آنتن می رود.

,

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر» هستند که به سرپرستی یزدان فتوحی هدایت می‌شود.

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه