اخبار داغ

تمام حواشی یک انتخاب،

هیئت بدنسازی قزوین رئیس خود را شناخت

هیئت بدنسازی قزوین رئیس خود را شناخت
مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین با حضور شش کاندیدا از خانواده بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد که در پایان آفشید خوشنویس برای چهار سال سکان هدایت را برعهده گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛۲۰ ماه پیش بود که دوره ریاست حسین مردعلی بر سکان هدایت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

در این مدت با انتخاب اداره کل ورزش و هماهنگی فدراسیون مربوطه، سید محسن جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین و سید سعید سلیمی بعنوان سرپرست هیئت فعالیت‌ها را برعهده گرفتند.

,

پس از چند بار ثبت نام و زمان بندی، بالاخره، مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین با حضور پورعلیفرد رئیس فدراسیون، علایی مقدم مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، ۱۵ عضو مجمع از نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه‌داران و هیئت‌های شهرستانی در محل استانداری قزوین و با حضور شش کاندیدا از خانواده بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

, مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین,

حسین مردعلی، آفشید خوشنویس، یدالله سلطانی، اسماعیل گنجه فرد، حامد الماسی وند و علی ملاحسینی، شش کاندیدایی بودند که پس از هفت دقیقه ارائه برنامه در این مجمع برای انتخاب در پست ریاست با هم رقابت کردند.

,

در دور اول انتخابات، آقایان خوشنویس، گنجه فرد و سلطانی به دور دوم راه یافتند، همچنین با حذف اسماعیل گنجه فرد در دور دوم، سلطانی و خوشنویس در دور سوم با هم رقابت کردند که در پایان خوشنویس با نتیجه ۸ بر ۷ و بر اساس قانون نصف به اضافه یک، برای چهار سال سکان هدایت را برعهده گرفت.

,

نکته‌ای که در مجمع برای اولین بار قابل ذکر است، کشیدن به دور سوم انتخاب است، روندی که در بسیاری از هیئت‌ها طی چند سال گذشته رخ نداده است و در برگزاری مجمع با نظارت رئیس فدراسیون هیچ مشکلی رخ نداد، نکته دوم، درخواست رئیس فدراسیون بر عدم عکس‌برداری از آراء بود و نکته بعد فیلم برداری از اعلام رای‌ها توسط تک تک اعضا و دوربین فیلم برداری و خبرنگاران نیز حضور داشتند.

,

 

,

, ,

اما در این مجمع نکته‌ای که به چشم و گوش مهم آمد، بی برنامگی برخی کاندیداها بود، تعدادی برعکس ارائه برنامه مدون و اصولی، فعالیت‌های سایر هئیت‌های استانی را مطرح می کردند و نکته مهم برنامه اصولی و از روی تامل و اندیشه بود و شاید یک جمله استاد علی ملاحسینی به دل افراد حاضر نشست که باید ورزش بدنسازی و پرورش اندام در افکار مردم جامعه اصلاح شود و بدنسازی تنها مکمل فروشی نیست.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه انتخابات در سلامت کامل برگزار شد، گفت: ریاست فدراسیون ناظر بر برگزاری درست مجمع بود و اعضا به برنامه کاندیداها رای اعتماد دادند.

,

عباس علایی مقدم افزود: به‌عنوان یک عضو مجمع تنها یک رای داشتم و مانند سایر اعضا بعد از ارائه برنامه پیشنهادی و در سه مرحله رای را به صندوق رای انداختم.

,

وی ادامه داد: در انتخابات هیئت‌های ورزشی کاندیداها باید، علاوه بر مدیریت زمان، برنامه‌ای بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون، بودجه، ورزشکاران، دوره‌های آموزشی و هیئت‌های شهرستانی ارائه کنند و استفاده واژه مهندسی در تعداد اندکی از مجامع، اشتباه برخی افراد است.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: مجمع انتخاب هیئت والیبال هم طی چند روز آینده با حضور رئیس فدراسیون برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه