اخبار داغ

رئیس داشگاه آزاد شیروان:

۷۰ درصد دانشجویان شیروانی در کلاس‌های مجازی شرکت کردند/ بخشنامه‌ای برای برگزاری امتحانات صادر نشده است

۷۰ درصد دانشجویان شیروانی در کلاس‌های مجازی شرکت کردند/ بخشنامه‌ای برای برگزاری امتحانات صادر نشده است
علی مرجانی از تشکیل ستاد برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد واحد شیروان و مشارکت بیش از 70 درصدی دانشجویان در کلاس‌های مجازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مرجانی، رئیس داشگاه آزاد شیروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان اظهار کرد: از اوایل اسفند ماه سال گذشته با انتشار ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها براساس بخشنامه سازمان مرکزی، ستاد برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد شیروان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شیروان,

وی گفت: در ابتدای کار با استفاده از اپلیکیشن پروسیس که یک محصول دانش بنیان طراحی شده توسط یکی از اعضای هیئت علمی و پارک علم و فناوری شیروان است کلاس ها به صورت آفلاین برگزار شد.

,

مرجانی ادامه داد:  به مرور زمان توسط واحد الکترونیک سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کلاس های مجازی شیروان بارگذاری و برای دانشجویان از طریق نرم افزار ادوب کانکت ارائه شد و در این مدت در هفته 407 کلاس مجازی در واحد شیروان  برگزار شده است.

,

وی با اشاره به برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین گفت: تاکنون بخشنامه ای در زمینه کاهش یا تخفیف در شهریه دانشجویان ابلاغ نشده است.

,

در عین حال رئیس داشگاه آزاد شیروان خاطرنشان کرد: سازمان مرکزی امتیازی برای دانشجویان قائل شده که اگر نمره مناسبی امتحانات کسب نکنند و یا  از کلاس های مجازی و کیفیت آن راضی نباشند می توانند در ترم بعد تا 6 واحد از تخفیف 100 درصدی بهرمند شوند.

,

مرجانی با گلایه از ضعیف بودن سرعت اینترنت در استان افزود: یکی از مهمترین اشکال در روند برگزاری کلاس های مجازی ضعیف بودن سرعت اینترنت است که در این راستا نیز قول هایی از سوی دولت مبنی بر رایگان کردن اینترنت برای دانشجویان داده شد که متاسفانه محقق نشد.

,

وی گفت: هنوز بخشنامه ای در خصوص نحوه برگزاری امتحانات ابلاغ نشده اما با توجه به فضاهایی که در دانشگاه داریم می توان با رعایت فاصله اجتماهی و نکات بهداشتی امتحانات را برگزار کرد.

,

رئیس دانشگاه شیروان در جواب به سوالی که رشته های دانشگاه آزاد شیروان به چه میزان در بازار کار استان و شهرستان موثر هستند، خاطرنشان کرد: تاثیری که فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد شیروان در سطح شهرستان داشته بی نظیر است و اکثر مسئولان شهرستان یا مدیران فارغ التحصیل این واحد هستند و یا برخی هم اکنون در حال تحصیل هستند و تقریبا 80 درصد کادر پرستاری شهرستان را دانشگاه آزاد واحد شیروان تامین کرده است.

,

وی با اشاره به در اولویت بودن بخش کشاورزی در استان و شهرستان نسبت به سایر صنایع گفت:در سال های گذشته متقاضی ورود به رشته های کشاورزی نظیر باغبانی بسیار بالا بود اما در حال حاضر دانشجو در این رشته ها بسیار کم است اما رشته هایی از جمله حقوق و مدیریت از اقبال بیشتری برخوردار هستند.

,

دانشگاه ازاد واحد شیروان دارای  68 رشته در مقاطع گوناگون و حدود 1700 دانشجو می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه