اخبار داغ

در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مطرح شد؛

لزوم ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری/ زرد بودن وضعیت کرونای کلاله

لزوم ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری/ زرد بودن وضعیت کرونای کلاله
فرماندار کلاله گفت: امروزه برای ایجاد بستری جهت زندگی سالم، باید برنامه های تدوینی بهداشتی را اجرایی کنیم؛ لذا با تسریع در تشکیل کارگروه ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری هر چه سریعتر باید برنامه ریزی برای این کار مهم را عملیاتی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر بیانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مبارزه با ویروس کرونا؛ نباید مسئولی را از انجام فعالیت های اجرایی خود دور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

فرماندار کلاله اظهار داشت: با مشارکت خوب مردم و استفاده از ظرفیت های ادارات و نهادهای مسئول؛ به موفقیت های خوبی در راستای مقابله با "کرونا" دست یافتیم؛ که بسیار ارزشمند است.

,

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی ادامه داد: امروزه برای ایجاد بستری جهت زندگی سالم، باید برنامه های تدوینی بهداشتی را اجرایی کنیم؛ لذا با تسریع در تشکیل کارگروه ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری هر چه سریعتر باید برنامه ریزی برای این کار مهم را عملیاتی کرد.

,

دکتر کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله هم در این جلسه از شکل گیری خانه های مشارکت مردمی در کلاله خبر داد و گفت: بزودی با راه اندازی این خانه های مشارکت مردمی در روستاها ، محلات و شهرستان با همراهی خیرین و برخی ادارات و نهادها؛ ضمن بررسی مطالبات سلامت محور، اقدامات لازم برای ارتقای بهداشت و سلامت مردم بهتر می شود.

,

دکتر کلوی در ادامه مطالب خود با ابراز نگرانی از عدم رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی توسط برخی افراد در جامعه تصریح کرد: وضعیت "ویروس کرونا" در شهرستان کلاله هنوز زرد است لذا برای عبور از این وضعیت و رسیدن به موقعیت سفید همچنان باید به دستورالعمل های بهداشتی عمل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه