اخبار داغ

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم شب های قدر جدی گرفته شود

رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم شب های قدر جدی گرفته شود
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم شب های قدر جدی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مراسم احیای شب‌های قدر تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: حفظ سلامت از آموزه های مورد تاکید در دین مبین اسلام می باشد و در قرآن نیز بر آن تاکید شده و بر این اساس مراقبت های فردی و حفظ موازین بهداشتی در شرایط خاص کرونایی، بر همه لازم است.

,

حیدری گفت: برای حفظ سلامتی مؤمنین و نمازگزاران و آحاد جامعه و کاهش بار سنگین زحمات مدافعان سلامت که مشغول فداکاری می باشند باید پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت شود.

,

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان تصریح کرد: حضور تمام افراد در محل برگزاری مراسم باید با ماسک و دستکش باشد و افراد شرکت کننده لازم است سجاده، مهر، قرآن و مفاتیح و چادر نماز شخصی (مخصوص بانوان) خود را همراه بیاورند.

,

حیدری با توصیه به اینکه والدین از آوردن کودکان به مراسم احیا بپرهیزند،افزود: به تمام افرادی که سن بالای ۶۰ سال دارند، بیماران قلبی و عروقی، بیماران ریوی و کسانی که دیابت یا فشار خون دارند توصیه می‌شود در مراسم شب‌های قدر حضور پیدا نکنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با ویروس منحوس کرونا رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه