اخبار داغ

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری:

پلمپ و کسر سهمیه واحدهای نانوایی که بهداشت را رعایت نکنند

پلمپ و کسر سهمیه واحدهای نانوایی که بهداشت را رعایت نکنند
رضا قاسم زاده گفت: در صورت عدم رعایت بهداشت توسط نانوایی‌ها و کیفیت نامطلوب پخت نان در چارچوب قانون واحدهای متخلف پلمپ و کسر سهمیه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح فاروج، رضا قاسم زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه کارگروه آرد، نان شهرستان فاروج اظهار داشت: باتوجه به این که بهداشت اولویت اول در صنف نانوایی‌ها است، مقرر شد بازرسی های دوره‌ای که در سطح شهرستان با حضور شبکه بهداشت، صنعت و معدن، اتحادیه و بازرسان شرکت غله بصورت ویژه انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح فاروج, ،,

وی افزود: در این بازرسی ها بناست تا هم بررسی سهمیه و هم بررسی کیفیت نان و مقدار سهمیه بندی که به تناسب جمعیت در نظر گرفته شده و کیفیت پخت نان مورد بررسی و بازرسی قرارگیرد.

,

قاسم زاده اظهار داشت: در صورتی که هر واحد نانوایی اصول بهداشتی را رعایت نکند و یا از کیفیت نان مناسبی برخوردار نباشد، برابر ضوابطی که در کارگروه تصویب شده مشمول پلمپ و کسر سهمیه خواهند شد.

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همچنین در بحث سهمیه نیز با توجه به بازدید دوره ایگفت: نظر به کیفیت و رعایت بهداشت سهمیه نانوایی ها قابل تغییر و تجدید نظراست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه