اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای فیروزکوه:

حمایت از مراکز آموزش فنی و حرفه ای اقدامی در جهت تحقق شعار سال است

حمایت از مراکز آموزش فنی و حرفه ای اقدامی در جهت تحقق شعار سال است
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه گفت: حمایت از مراکز آموزش فنی و حرفه ای اقدامی عملیاتی در جهت تحقق شعار جهش تولید است؛ ما در مرکز فنی و حرفه ای فیروزکوه تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا سهم کوچکی در تحقق شعار جهش تولید داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن زمانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه، در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای فیروزکوه اظهار داشت: حمایت از مراکز آموزش فنی و حرفه ای اقدامی عملیاتی در جهت تحقق شعار جهش تولید است؛ ما در مرکز فنی و حرفه ای فیروزکوه تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا سهم کوچکی در تحقق شعار جهش تولید داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی در ادامه افزود: در فضای آموزشی فنی و حرفه ای فیروزکوه ۱۰ کارگاه آموزشی از سال ۸۶ در اختیار توسعه آموزش های مهارتی منطقه قرار گرفته است.
,
 
,
زمانی هم چنین در خصوص عملکرد کلی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ بیان داشت: احیای آموزش های مهارتی برای خانواده های آسیب پذیر، سربازان، جوامع روستایی، صنایع و صنوف در محیط واقعی کار از جمله فعالیت های این مرکز است و در این مدت چند ماهه توانستیم به طور میانگین ۲۸۰ نفر را برای دوره های مهارتی جذب کنیم که معادل ۹۶ هزار ساعت آموزشی است؛ این آموزش ها توسط یک مربی رسمی، یک سرباز مربی و ۸ مربی مشارکتی به هنرجویان ارائه می شود.
,
 
,
وی ادامه داد: راه اندازی سیستم آموزش آنلاین، جداسازی و مستقل کردن آموزشگاه های آزاد از اداره فنی و حرفه ای دماوند به اداره فنی و حرفه ای فیروزکوه یکی دیگر از فعالیت های خوب در جهت پیشرفت شهرستان بوده است.
,
 
,
رئیس مرکز فنی و حرفه ای فیروزکوه با تاکید بر رایگان بودن دوره های آموزشی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های شاخص همه مراکز فنی و حرفه ای رایگان بودن دوره ها است؛ کلیه کلاس ها در این مرکز در دو بخش خواهران و برادران به صورت مجزا برگزار می شود؛ دوره های خواهران شامل کلاس های قالی بافی، خیاطی، چرم دوزی، گل سازی، روبان دوزی، معرق و نقشه کشی است و برای خواهران دارای معلولیت نیز آموزش های مهارت در خانه ارائه می شود؛ رشته های آموزشی آقایان نیر در این مرکز مکانیک و برق خودرو، جوش، برق ساختمان، برق صنعتی و هم چنین صنعت ساختمان است.
,
 
,
وی هم چنین تاکید کرد: هنرجویانی که مدرک متناسب را در دوره های مهارت آموزی با موفقیت کسب می کنند برای دریافت تسهیلات ویژه با سود بسیار پائین می توانند به بانک های عامل شهرستان مراجعه کنند و برای راه اندازی کسب و کار خود برابر ضوابط بانک ها و موسسات اعتباری از این تسهیلات استفاده نمایند.
,
 
,
زمانی در ادامه اشاره داشت: در راستای عدالت اجتماعی و مساوات میان تمامی اقشار جامعه دوره های آموزشی مهارت محور اشتغالزا برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز فعال شده است. با استقبال از این دوره ها درصدد بر آمدیم تا در سال ۹۹ این آموزش ها را برای خانواده ایثارگران نیز فعال کنیم.
,
 
,
رئیس مرکز فنی و حرفه ای فیروزکوه در پایان بیان کرد: جا دارد تشکر کنم از کادر درمان، پزشکان و پرستاران شهرستان فیروزکوه که این روزها بارسنگینی را به دوش می کشند و از زحمات و حمایت های جناب آقای دکتر گرزین، مدیرکل فنی وحرفه ای استان تهران، فرماندار محترم جناب آقای یوسفی جمارانی، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای امیری ارجمند امام جمعه محترم، جناب سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه و شهردار گرانقدر جناب آقای دکتر پرج تشکر می کنم که فرموده مقام معظم رهبری، مهارت های فنی و حرفه ای باید توسعه یابد، را درک کرده و مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان فیروزکوه را مورد حمایت قرار داده اند و موجب ترقی و گسترش آموزش های مهارت محور در منطقه شدند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه