اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل:

مشاغل خانگی در اردبیل متولی خاصی ندارد/ امسال استارت 435 پروژه عمرانی و اشتغالزایی زده شد

مشاغل خانگی در اردبیل متولی خاصی ندارد/ امسال استارت 435 پروژه عمرانی و اشتغالزایی زده شد
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: امسال 453 پروژه با اعتبار 24 میلیارد و 800 میلیون تومان با رویکرد اشتغالزایی اجرا می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی پیرجاهد در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: اصحاب رسانه  معبر های خدمت رسانی برای بسیج سازندگی هموار کرده و یاری گر ما در تمامی عرصه ها بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با گذشت 2 سال از سالروز تشکیل بسیج سازندگی این سازمان در تمامی عرصه ها عمرانی ،فهنگی و اشتغالزایی وانسته قدم ها مثبتی بردارد.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 854 پروژه با اعتبار بالغ بر 37 میلیارد آغاز و 627 پروژه به اتمام رسید که غالبا در حوزه اشتغالزایی،انتقال آب کشاورزی جاده سازی خانه محروم  بود که در کنار مردم تکیمل کردیم

,

وی تصریح کرد: امسال  453 پروژه با اعتبار  24 میلیارد و  800  میلیون تومان با رویکرد اشتغالزایی اجرا می شود که  142 پروزه  آغاز به کار کرده و تابستان جاری به فعالیت ها قوت خواهیم بخشید.

,

پیرجاهد ابراز داشت: کمک به اشتغالزایی از جمله فعالیت های است که بسیج سازندگی ورود جدی به آن داشته اما چون در بحث  مشاغل خانگی متولی خاصی برای پیگیر ها و رفع مشکلات وجود ندارد شاهد ریزش های هستیم که باید مسئولان امر توجه کافی به این زمینه داشته باشند.

,

وی با شاره به اینکه سال گذشته بیش از 2 هزار نفر آموزش ها مختلف ده اند اظهار داشت: با تفاهمنامه هایی که با ادارات مختلف داریم 2260 مجوز صادر و برای 198 نفر با اعتبار 2 میلیارد تومانی تسهیلات اعطا کرده ایم که که با هم افزایی کمیته امداد استان به 175 نفر دیگر با اعتبار 7 میلیارد تومانی وام های اشتغالزایی ارائه داده شده است.

,

وی افزود: سال گذشته یک هزار پک کامل جهیزیه بین افراد نیازمند و نوعرسان استان توزیع شد.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در پایان گفت: با شیوع ویروس کرونا گروه های جهاد در امورات مختلف همچون پخش و ضدعفونی اماکن عمومی گام ها موثری برداشتند و 75 کارگاه برای تولید ماسک و دستکش راه اندازی شد

,

استان اردبیل اولین استان برای استفاده کارگاه خانگی را استفاده کردیم و ان ایام آرامیش به مردم داد75 کارگاه به تولید ماسک کردند به بیش از یک میلیون ماسک  توزیع و در رزمایش کمک مومنانه نیز با همکاری خیرین استان اردبیل پیشتاز در اموارات عام المنفعه شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه