اخبار داغ

معاون هواشناسی مازندران خبر داد؛

تداوم هوای دل‌انگیز بهاری تا روز یک‌شنبه هفته آینده در مازندران/گلوگاه رکورددار بیشترین بارندگی طی 24 ساعت گذشته

تداوم هوای دل‌انگیز بهاری تا روز یک‌شنبه هفته آینده در مازندران/گلوگاه رکورددار بیشترین بارندگی طی 24 ساعت گذشته
احمد اسدی از تداوم هوای دل‌انگیز بهاری تا روز یک‌شنبه هفته آینده در مازندران خبر داد و گفت: وضعیت آسمان استان طی روزهای پیش رو، غالبا صاف و نیمه ابری و در برخی از نقاط مرتفع، همراه با بارش‌های لطیف بهاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت آسمان مازندران طی امروز و ایام پیش رو اظهار کرد: براساس آخرین تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته از آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و  از اواخر شب افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

وی افزود: در روز پنج‌شنبه، آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه باکاهش نسبی  دما و در برخی از نقاط استان توأم با بارش پراکنده باران و وزش باد خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین پیش بینی‌ها، وضعیت هوا در روزهای جمعه و شنبه پیش رو، نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در بعدازظهر و شب با افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده قابل انتظار است.

اسدی بیان کرد: آسمان استان در روز یک‌شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و از اواخر روز  ابری همراه با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

وی در خصوص خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان طی امروز و 24 ساعت گذشته اعلام کرد: بلده صبح امروز با دمای 4 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود و دمای فعلی مرکز استان، 28 درجه سانتیگراد است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران طی 24 ساعت گذشته، قائم‌شهر با 21 درجه بالای صفر گرم‌ترین و آلاشت با 8 درجه به ترتیب حداکثر دما و حداقل دمای استان را به خود اختصاص دادند؛ ادامه داد: بیشترین بارش‌ها در 24 ساعت گذشته در شهرستان گلوگاه با 11.5 میلی‌متر رخ داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه